شناسهٔ خبر: 36503439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به کارگردانی حسن سر چاهی؛

تئاتر «ترانه‌های قدیمی» در شاهرود بر روی صحنه رفت

شاهرود - تئاتر «ترانه‌های قدیمی» به کارگردانی حسن سر چاهی با موضوع نگاهی به نوستالژی‌های شهر تهران در اماکنی چون کافه نادری، میدان فردوسی و ... در سالن مهر اداره ارشاد اسلامی شاهرود اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تئاتر «ترانه‌های قدیمی» در حالی به میزبانی تالار بهمن فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود بر روی صحنه رفت که محمد رحمانیان نمایشنامه‌نویس این اثر و مهتاب نصیرپور بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور مهمان ویژه شب افتتاحیه این نمایش بودند.

داستان این نمایش در سال ۹۰ و مکان‌های خاطره‌انگیز تهران نظیر برج میلاد، مترو صادقیه، کافه نادری، ترمینال شرق، امامزاده صالح و میدان فردوسی رخ می‌دهد و می‌کوشد با فضایی آمیخته با موسیقی به‌نوعی بیانگر مشکلات بخشی از جامعه باشد.

این نمایش کاری از گروه هنری «تی آرت» شاهرود به مدت ۱۰ شب ساعت ۱۸ آماده میزبانی از علاقه‌مندان حوزه تئاتر خواهد بود.

سید علی بیطرف، مجید عرب یار محمدی، بهزاد بهنام، حجت‌الله مشاور ابرکوه، مسعود صنحتی، احسان امینیان، زهره مراد زاده، وجیهه اشرفی، بهاره تیموری،  ملیحه جلالی، شیما قرائی و میترا قرائی بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ترانه‌های قدیمی کاری است که در تهران نیز بارها روی صحنه رفته و علی زند وکیلی خواننده ای که این روزها محبوبیت خاصی هم پیدا کرده با هنرنمایی در این کار، به شهرت دست یافت.

نظر شما