شناسهٔ خبر: 36503435 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارش؛

از ناآرامی های امروز چه خبر؟ بازگشت آرامش به شهرهای کشور/ حمله نقابداران و اوباش به اموال مردم و غارت مغازه ها و فروشگاه ها

امروز آرامش به شهرهای کشور بازگشت و برخی نقاط که در چند روز گذشته کانون آشوب شده بود روز آرامی را سپری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، تهران یک روز آفتابی و آرام را سپری کرد و علرغم تلاش برخی افراد برای ایجاد آشوب، شهروندان تهرانی بی توجه، به کار و زندگی خود مشغول شدند. این وضعیت در تبریز هم که دیروز در یکی، دو نقطه شاهد اعتراض و در برخی موارد آشوب بود هم وجود داشت.

خوزستان که روز شنبه با مداخله برخی افراد آشوب گر روز سختی را سپری کرده بود امروز به حالت عادی بازگشت و با دستگیری حدود ۱۸۰ نفر از آشوب گران مردم به زندگی عادی برگشتند. استان های کرمان، لرستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ... هم روز آرامی داشتند و مردم به زندگی عادی خود مشغول بودند.

اما در شیراز و اصفهان آشوبگران با حمله به اموال عمومی و خصوصی خسارت هایی به شهر وارد کردند. شهر اصفهان با حضور پلیس و همراهی مردم از بعد از ظهر به آرامش رسید اما آشوبگران در شیراز تا عصر به تخریب شهر پرداختند و خسارت های سنگینی وارد کردند.

کرج، شهر قدس و بهارستان هم وضعیت مشابهی داشتند و نقابداران و اوباش با حمله به اموال عمومی و خصوصی به غارت و تخریب اموال مردم پرداختند. طبق اطلاعات رسیده اکثر این اوباش و نقابداران شناسایی شده اند و در شرف دستگیری قرار دارند.

با این وجود شرایط در همه نقاط کشور در حال حاضر عادی است و ایران شب آرامی را پشت سر می گذارد.

نظر شما