شناسهٔ خبر: 36502873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملا نصرالدین در آستارا روی صحنه رفت

آستارا - ایرنا - نمایش کمدی ملا نصرالدین و عشق هندی، با نگاهی انتقادی به مسائل اجتماعی و با استقبال تماشاگران در آستارا به روی صحنه رفت.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز یکشنبه گفت: ملانصرالدین شخصیت داستانی بذله گو در فرهنگ عامیانه ایران و برخی کشورهای آسیایی است و این نمایش در دو پرده، برخی معضلات اجتماعی را با زبان طنز بیان می کند و گریم، معرفی بازیگران مستعد و طراحی زیبای لباس و صحنه از ویژگی های آن است.

شاپور تشرینی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی امیر سلامت زاده به مدت ۱۰ شب، ساعت ۲۰ در سینما دریای آستارا به روی صحنه می رود و سلامت زاده، کیومرث کبریان، محمدرضا مهرپرور، هلیا شکیب، مریم قنبری، مهرداد پیروزان، پروا ایمانقلی اوغلی، علیرضا پیرزاده، صدرا حسینی، برزو لقمانی، مهتا سفالی، هانیتا شکیب و کمند کبریان در آن بازی می کنند.

وی گفت: نویسنده و کارگردان این نمایش از پیشکسوتان بازیگری در تئاتر و تلویزیون است و بعد از این نیز نمایش کمدی زندگی لاکچری به کارگردانی منصور سفیدگر و کتاب سحرآمیز به کارگردانی سعیده شهیدی در آستارا به روی صحنه خواهد رفت.

تشرینی ادامه داد: ۲۱ آذرماه نیز کنسرت موسیقی محسن ابراهیم زاده در آستارا برگزار خواهد شد و خوشبختانه مردم این شهرستان از برنامه های هنری به خوبی استقبال می کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و ۴۰۰ هنرمند در انجمن های هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.

نظر شما