شناسهٔ خبر: 36502872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر:

نسبت به قضاوت برخی داوران مشکوک هستم

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر گفت: نسبت به قضاوت و سوت های برخی داوران در بازی های این تیم مشکوک هستم.

صاحب‌خبر -

«مهدی مصطفوی» شامگاه یکشنبه در پایان دیدار تیم های سن ایچ و هایپر شاهین شهر که با برتری هشت بر ۲ تیم ساوجی همراه شد، به ایرنا، گفت: به تیم سن ایچ این پیروزی را تبریک می گویم اما دیگر نمی توانم مسائل داوری را حاصل خطای انسانی بدانم و کاملا مشکوک شده ام.

وی افزود: در حالی که در چندین صحنه خطاهای واضحی روی بازیکنان ما انجام شد و تیم حریف ممکن بود با گرفتن این خطاها مرتکب پنج خطا و ضربات پنالتی از روی نقطه دوم شود اما مورد اغماض تیم داوری واقع شد.

وی گفت: به داروان هم گفتم که با یک تصمیم اشتباه سرنوشت بازی و تیم عوض می شود و اصلا انتظار ندارم که به نفع ما سوت زده شود بلکه عدالت باید در مسابقه رعایت شود.

مصطفوی از کارت های زرد پرتعدادی که داوران مسابقه به بازیکنان هایپر دادند انتقاد کرد و گفت: شمار زیادی از بازیکنان ما برای دیدار بعدی سه کارته و محروم شدند.

وی گفت: بسیاری از داوران ما از روند فوتسال ما عقب هستند.

وی همچنین شرایط تیم هایپر را نامناسب عنوان کرد و گفت: مشکلات مالی دامنگیر این تیم شده و در هفته گذشته تنها یک جلسه تمرین کردیم.

سرمربی هایپرشاهین شهر افزود: تیم در فصل نقل و انتقالات به خوبی بسته نشد و همین امر سبب شده که دست و بال کادر فنی برای مسابقات بسته شود.

مصطفوی گفت: نمی دانم در مورد نتیجه بازی امروز از منظر داوری تحلیل کنم یا دلایل را در وضعیت بازیکنان و مشکلات مالی که ذهن همه بازیکنان ما را به هم ریخته است، بررسی کنم.

وی گفت: کیفیتی که امروز از بازیکنان هایپر مشاهده شد قطعا همه توان آنها نیست و شرایط ما به گونه ای بود که شاید با اختلاف بیشتر از هشت گل بازنده می شدیم.

وی گفت: برای افرادی که فقط ادعا دارند و اصل واقعیت ها را نمی بینند، متاسف هستم.

دیدار تیم های سن ایچ و هایپر شاهین شهر در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری هشت بر ۲ ساوجی ها پایان یافت تا تیم ساوه ای با ۲۶ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند.

نظر شما