شناسهٔ خبر: 36502358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته هفدم لیگ برتر فوتسال:

سن‌ایچ هایپر شاهین شهر را در ساوه گلباران کرد

ساوه - ایرنا - تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه عصر یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با به ثمر رساندن هشت گل، تیم هایپر شاهین شهر را گلباران کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سن ایچی ها که در چهار هفته اخیر روی نوار ناکامی قرار داشتند، در دیدار با هایپر بسیار جدی و مستحکم بازی کردند و مزد برتری خود را با کسب سه امتیاز گرفتند تا در دیدارهای آینده با امیدواری بیشتر به مصاف حریفان بروند.

این دیدار با هت تریک «نادر حنیفی»، «طاها نعمتیان» و «مهدی کریمی» و همچنین تک گل «علی مروتی» به سود ساوجی ها به پایان رسید. 

نیمه نخست این دیدار که با برتری شاگردان اصغری مقدم آغاز شد در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به سود سن ایچ به پایان رسید.

در نیمه دوم و در حالی که بازیکنان هایپر قصد جبران نتیجه را داشتند، اما در دام بازی حساب شده و تاکتیک برتر بازیکنان سن ایچ افتادند و سه گل دیگر هم دریافت کردند تا نتیجه ۶ بر سه به سود سن ایچ شود.

در ادامه روند بازی، سرمربی هایپر برای جبران نتیجه به سیستم پاورپلی روی آورد اما حملات این تیم توسط مصطفی نظری دروازه بان اسبق تیم ملی و خط دفاعی سن ایچ دفع شد و حتی در ۲ مورد توپ ربایی نیز توانستند گل های هفتم و هشتم را وارد دروازه نماینده استان اصفهان کنند.

برای تیم هایپر شاهین شهر در این مسابقه نیز  «مجید حاجی بنده» و «علی رمضانپور» گلزنی کردند.

کادر فنی و مربیان هاپیر در این مسابقه به شدت نسبت به عملکرد داوران معترض بودند.

در این دیدار حدود یک هزار تماشاگر ساوجی مسابقه را در سالن فجر تماشا کردند.

سن ایچ با کسب سه امتیاز این دیدار ۲۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت و در هفته هجدهم نیز باید در اهواز به مصاف حفاری اهواز برود که قرار است روز جمعه اول آذر برگزار شود.

نظر شما