شناسهٔ خبر: 36501277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبرداد:

برگزاری جلسه بررسی و اصلاح ساختار و عملکرد ویژه سمن ها

حسن عزیزی به ارتقا سطح دانش و مدیریت هزینه در سمن ها اشاره کرد و از برگزاری جلسات بررسی و اصلاح ساختار و عملکرد ویژه سمن ها خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار انجام می شود و به جزئیات مشکلات آنها خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست هم اندیشی هفتگی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با دبیران سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی برگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه سمن ها نقش موثری در شور و نشاط انتخابات دارند عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد حق کارهای سیاسی را ندارند اما می توانند مشوق های خوبی در جذب جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی داشته باشند.

وی به ارتقا سطح دانش و مدیریت هزینه در سمن ها اشاره کرد و برگزاری جلسات بررسی و اصلاح ساختار و عملکرد ویژه سمن ها خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار انجام می شود و به جزئیات مشکلات آنها خواهیم پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد: مشکلات سمن ها و هیات ورزشی باید داخلی حل شود تا هر جا که نیاز به کمک اداره کل باشد ورود کنیم و هماهنگی های لازم را دیگر دستگاه های اجرایی انجام دهیم.

در این جلسه دبیران سمن ها شناسه ملی، عدم به رسمیت شناختن دستگاه های اجرایی، کمبود اعتبارات در حوزه سمن ها را جزء مشکلات خود بیان کردند.

گفتنی است در آذرماه انتخابات هیئت رئیسه مجمع جدید سمن های جوانان خراسان جنوبی  برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما