شناسهٔ خبر: 36500991 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت هفته کتاب

نمایش آثار جدید کتابخانه پژوهشگاه میراث‌فرهنگی

نمایشگاه تازه‌های کتابخانه مرکزی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برپا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ خانم فریبا فرزام، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره این نمایشگاه گفت: «در این نمایشگاه کتاب‌های تازه‌ای که در طول سال ۹۸ در کتابخانه میراث‌فرهنگی گردآوری شده را به نمایش گذاشته‌ایم. این آثار از طریق خرید از نمایشگاه‌های بین‌المللی و اهدا به این کتابخانه گردآوری شده‌اند.»
او افزود: «این کتاب‌ها به صورت دو مجموعه فارسی و غیرفارسی هستند و زبان بسیاری از آن‌ها روسی است. بخش عمده‌ای از این مجموعه را کتابخانه تخصصی وزارت امور خارجه به پژوهشگاه اهدا کرده است.»
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی پژوهشگاه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: «نمایشگاه تازه‌های آثار کتابخانه پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای پژوهشگران این حوزه و آشنایی آن‌ها با تازه‌های نشر در این حوزه می‌تواند بسیار مفید باشد.»
نمایشگاه تازه‌های آثار کتابخانه پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته کتاب از امروز ۲۶ آبان تا چهارشنبه ۲۹ آبان میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما