شناسهٔ خبر: 36500828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی پایان یافت

قزوین - ایرنا - دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی شامگاه یکشنبه با معرفی آثار برگزیده در قزوین به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

۱۴۲۵ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که در نهایت پس از ارزیابی، داوران ۷۰ اثر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

۸۱ عضو هیات علمی دانشگاه‌ها از ۲۳ استان کشور در رشته‌های علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، روانشناسی، بازی و یادگیری و ادبیات کودک و نوجوانان آثار و مقاله‌های ارسالی را داوری کردند.

در بخش فیلم این همایش سید محمد سینا حسینی از یزد، مرضیه رهام از همدان و رقیه کاظمی از قزوین اول تا سوم شدند.

جایزه نفرات اول تا سوم بخش بازی و یادگیری نیز به محسن رحیم بیگی از ایلام، روح الله پورصالح از یزد و میلاد قلی زاده از قزوین رسید.

در این بخش همچنین در گرایش بازی های آزاد به ترتیب زهرا بنایی از قزوین، رحمت غلامی از کرمانشاه و حجت آقایی از خراسان جنوبی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گلی جودت از آذربایجان غربی، ندا نورالله زاده از یزد و  معصومه رحمانی از قزوین نیز جایزه نفرات اول تا سوم بخش قصه گویی این جشنواره را از آن خود کردند.

جوایز بخش قصه خوانی نیز به ترتیب به نماینده ای از گیلان، مریم بابازاده از یزد و فاطمه خزایی از خراسان جنوبی رسید.

در بخش قصه نویسی نیز طاهره اصفهانی از کردستان، فرزانه طاهرخانی از قزوین و مسعود معصومی از استان مرکزی رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

جایزه رتبه های اول تا سوم بخش مقاله نیز به وحید خلخالی از قزوین و محمدرضا قادری از خراسان جنوبی و مهدی ابراهیم خانی از همدان اهدا شد.

حامد ربیعی از قزوین، ضیاءالدین سالاری از هرمزگان و آذر فرمانی افشار از کرمان، صالح قاسمی از آذربایجان شرقی، مهناز مصدری از کرمان، احسان کشت ورز از فارس، مینا پریزاد از آذربایجان غربی، احمد قره خانی از همدان وحکمیه سادات شریف زاده از مازندران نیز دیگر نفرات برگزیده این همایش بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما