شناسهٔ خبر: 36500558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون فرماندار لاهیجان: هفته بسیج وحدت آفرین باشد

لاهیجان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان گفت: هفته بسیج باید وحدت و انسجام بین اقشار مختلف مردم را تقویت کند و از اقداماتی که وحدت را مخدوش سازد، خودداری شود.

صاحب‌خبر -

نورالله اکبری روز یکشنبه در جلسه برگزاری هفته بسیج اظهارداشت:بسیج به یک فرد ،جریان و اندیشه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه اقشار مردم است و امروز بسیج در حفظ امنیت ، نظم و هوشیاری ملت پیشگام است.

وی افزود: در این شرایط حساس فعلی باید بیش از هرچیزی به وحدت جامعه تکیه شود و از اقداماتی که در هفته بسیج باعث تفرقه افکنی در صفوف مردم و تشویش افکار عمومی می شود، باید خودداری شود.

وی تصریح کرد: امروز ما در برابر آرمان های شهدای بسیج که فراتر از یک اندیشه بود، سرتعظیم فرود می آوریم و باید تمام تلاش خود را برای با شکوه تر برگزار کردن هفته بسیج بکار بگیریم.

اکبری با اشاره به اینکه مفهوم بسیج با مفهوم واقعی ایثارگری عجین شده، یادآورشد: امروز جامعه بیش از هر زمانی به اخلاق و فرهنگ ایثار بسیج نیاز دارد و تزریق فرهنگ بسیجی بر عهده همه است و باید به خودگذشتگی و پیوست فرهنگی هفته بسیج دقت نظری بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی و فرماندار لاهیجان گفت:همه دستگاه های اجرایی باید با توجه به اهمیت موضوع هفته بسیج از کمک به دبیرخانه ای که به همین مناسبت با مشارکت دستگاه های ذیربط تشکیل شده ، دریغ نکنند و در برگزاری هفته بسیج نقش فعالی داشته باشند.

 سرهنگ محمد قدرتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز در این جلسه گفت: هفته بسیج امسال در شهرستان با شعار ۴۰سال جهاد و شهادت آغاز می شود و برای برگزاری این هفته بیش از ۵۰برنامه مختلف پیش بینی شده که با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان اجرا خواهدشد.

وی برگزاری پنج یادواره شهدا اعم از شهدای زن ، شهدای محلات ، نشست های بصیرتی، بهره برداری از مسکن محرومین ، توزیع شش میلیون تومان سبد کالا بین محرومان ، همایش اقتدار بسیج در شهرهای لاهیجان و رودبنه در پنجم آذر ماه و تشکیل میز خدمت توسط مسئولین را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان لاهیجان ذکر کرد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.

نظر شما