شناسهٔ خبر: 36500463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بعد از محرومیت سنگین ماشین‌سازی؛

نصیرزاده: بدهی «پریرا» را می‌دهیم و حکم فیفا لغو می‌شود

مهر نوشت: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با تاکید بر اینکه بدهی ۱۱۰ هزار دلاری باعث محرومیت این باشگاه از سوی فدارسیون جهانی فوتبال شده است، تاکید کرد که بعد از پرداخت این بدهی، حکم فیفا لغو می شود.

صاحب‌خبر -

طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) باشگاه ماشین سازی تبریز در رابطه با پرونده «لوسیانو پریرا مندز» بازیکن خارجی پیشین خود از حضور در سه پنجره نقل و انتقالات محروم شده است.

به گفته هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز این محرومیت به دلیل بدهی ۱۱۰ هزار دلاری به این بازیکن است ضمن اینکه تا هفته آینده مشکل مربوط به آن حل  شده و پنجره نقل و انتقالات برای ماشین سازی باز خواهد شد.

نصیرزاده گفت: باشگاه ماشین سازی به لوسیانو پریرا مندز مبلغ ۱۱۰ هزار دلار بدهی دارد. قرارداد این بازیکن با باشگاه برای فصل ۹۵-۹۶ بود. تا به امروز تمام مبالغ مربوط به آن پرداخت شده به جز همین ۱۱۰ هزار دلار؛

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز افزود: برای پرداخت بدهی باقیمانده، پریرا شماره حسابی از یکی از بانک های هنگ کنگ به باشگاه اعلام کرده بود اما به دلیل محدودیت های نقل و انتقال پول، امکان واریز آن را نداشتیم. به همین دلیل این بدهی تا به امروز به قوت خود باقی مانده درحالی که همین الان پول لازم برای پرداخت این بدهی در حساب باشگاه موجود است.

نصیرزاده با یادآوری اینکه لوسیانو پریرا درحال حاضر برای فولاد بازی می کند، خاطرنشان کرد: با وکیل این بازیکن صحبت کرده ایم. قرار است شرایطی فراهم شود تا با حضور در استانبول بتوانیم بدهی وی را به صورت دستی پرداخت کنیم.

«تکلیف محرومیت ماشین سازی تبریز بعد از پرداخت بدهی مورد نظر چه می شود؟ آیا این محرومیت به قوت خود باقی است یا لغو خواهد شد؟» نصیرزاده در پاسخ به این پرسش گفت: پیش از این در صورتی که فیفا پنجره نقل و انتقالات را برای باشگاهی می بست، در هر شرایطی حتی بعد از واریز پول این حکم تغییر پیدا نمی کرد اما براساس مقررات جدید که در حکم فیفا برای ماشین سازی هم آمده است، به محض پرداخت بدهی پنجره نقل و انتقالات برای ما باز خواهد شد.

مدیرعامل ماشین سازی تبریز تصریح کرد: با این شرایط هیچ خطری باشگاه را برای حضور در نقل و انتقالات تهدید نخواهد کرد چرا که به زودی موضوع بدهی را حل و فصل می کنیم.

نصیرزاده در مورد زمان مورد نظر برای پرداخت بدهی تررا اظهار داشت: احتمالا هفته آینده راهی استانبول می شویم تا مبلغ لازم برای بدهی را به وکیل بازیکن مورد نظر پرداخت کنیم. در کل تا پیش از نقل و انتقالات این فصل، این مشکل را برطرف می کنیم.

46

نظر شما