شناسهٔ خبر: 36498118 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به مسابقه استانی عکس«بچه های مسجد»

دولت آبادی از ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ماه صفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (۲۶ آبان) با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران، گفت: به همت ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فراخوان نخستين دوره مسابقه «عكاسي بچه هاي مسجد» به مناسبت ايام محرم و صفر منتشر شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاري اين مسابقه را استفاده از ظرفيت هنر در مناسبت هاي مذهبي و توليد مجموعه اي از آثار منتخب، ايجاد رقابت سالم در بين بچه هاي مسجد  و معرفي آئين هاي عزاداري سراسر استان دانست.

 

وی نماز و نیایش، هیئت های عزاداری محلات، پیاده روی و موکب های اربعین را از موضوعات این مسابقه دانست و یادآور شد: دوره آموزشي عكاسي نيز به صورت رايگان با همكاري انجمن سينماي جوان استان کهگیلویه و بویراحمد در ايام برگزاري اين مسابقه برگزار شد.

 

دولت آبادی زمان ارسال آثار را تا پایان ماه صفر امسال دانست و اضافه کرد: علاقه مندان تا پایان مهلت مقرر، بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه مستقر در محل ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال کردند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقه به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان، شهرداری یاسوج و کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور مسجد قبا دولت آباد یاسوج برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به زودی کار داوری آثار ارسالی آغاز و نفرات برگزیده اعلام می شوند.

نظر شما