شناسهٔ خبر: 36495694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

حساب مردم از اغتشاشگران کاملا جدا است/ قاطعانه جلوی اغتشاشگران می‌ایستیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جدا است، از آنها خواست با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا عده‌ای فرصت‌طلب نتوانند به اهداف خود برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه مطالبات عموم مردم برای مسئولین محترم و قابل پیگیری است، اظهار کرد: همه مسئولین تلاش می‌کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به خواست‌های مردم بدهند.

وی اظهار کرد: روز گذشته(شنبه) مردم کرمانشاه نیز همچون مردم برخی شهرهای دیگر اعتراض مسالمت‌آمیزی به برخی مسائل داشتند که این اعتراض‌ها به گوش مسئولین رسید و قطعا برای جلب رضایت آنها چاره‌اندیشی خواهد شد.

جاویدان ادامه داد: در این میان عده ای اراذل و اوباش و اغتشاشگر با سوء استفاده از این فضا دست به حرکاتی زدند که در شان ملت ایران و مردم کرمانشاه نبود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جداست، گفت: عموم مردم اینگونه هر و مرج و بی انضباطی را نمی‌پذیرند و خواست آنها از پلیس برخورد با چنین افرادی است.

جاویدان افزود: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که در پی ایجاد آشوب و ناامنی باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد باعث ناامنی در جامعه شوند.

 

نظر شما