شناسهٔ خبر: 36493659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی و چادر ضخیم نیاز دارند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با توجه به فصل سرما به وسایل گرمایشی، لباس گرم و چادرهای ضخیم نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «علیرضا عسگریان» درباره اقدامات صورت‌گرفته در زلزله اخیر آذربایجان شرقی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حدود 56 روستا در سراب و میانه در اثر زلزله اخیر آسیب دیده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 418 خانه مددجویان کمیته امداد در این زلزله دچار آسیب شدند که 243 خانه باید احداث کامل شود و 175 خانه نیز نیاز به تعمیر دارد.

وی ادامه داد: 62 جایگاه دام مددجویان کمیته امداد در این زلزله آسیب دیده‌اند که 22 جایگاه باید کاملا احداث شود و 40 جایگاه نیز نیاز به تعمیر دارد.

عسگریان یادآور شد: 195 خانوار نیازمند لوازم ضروری زندگی هستند که بر اساس برآوردهای صورت‌گرفته بخشی از آن توسط کمیته امداد تامین شده که مرحله دوم نیز به زودی ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آن منطقه سردسیر است، نیاز به چادر ضخیم، لباس گرم و بعضی وسایل گرمایشی نفت‌سوز دارند که بخشی از این کالاها تهیه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درخواست کرد که مردم برای کمک به زلزله‌زدگان می‌توانند با کد #1*8877*و یا شماره حساب 3333 بانک ملی کمک‌های خود را به زلزله‌زدگان ارسال کنند.

عسگریان افزود: اقدامات اولیه در این خصوص صورت گرفته و ساخت و تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده در این زلزله توسط کمیته امداد آغاز شده، ولی در فصلی قرار داریم که ساخت و ساز کمی به کندی پیش می‌رود.

نظر شما