شناسهٔ خبر: 36490940 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

کدام مدارس و دانشگاه‌های کشور یکشنبه ۲۶ آبان ماه تعطیل شدند؟

برخی مدارس و دانشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف یکشنبه به دلایل گوناگونی تعطیل اعلام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارسینه؛برخی مدارس کشور یکشنبه ۲۶ آبان ماه به دلایل مختلف تعطیل اعلام شدند.

مدارس شهر اصفهان روز یکشنبه تعطیل است

همه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستانی، دبستان و متوسطه در نواحی ششگانه شهر اصفهان روز یکشنبه تعطیل است. اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای دلیل این تصمیم را مشکلات عبور و مرور دانش آموزان اعلام کرد. امروز در پی برخی اعتراض های مدنی مسالمت آمیز نسبت به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین؛ افرادی تعدادی از خیابان های اصلی و معابر شهر اصفهان را بستند که برای تردد خودروها و شهروندان مشکلاتی بوجود آمده که با کمک نیروی انتظامی مشکل برطرف شده است. به همین دلیل سرویس مدارس امروز کلانشهر اصفهان برای جابه جایی دانش آموزان دچار مشکل شدند و بسیاری از آنها نتوانستند به دانش آموزان خدمات بدهند.  

مدارس و دانشگاه‌های شیراز یکشنبه تعطیل است

براساس اعلام مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و دانشگاه‌های شهر شیراز، مدارس و دانشگاه های این شهر یکشنبه ۲۶ آبانماه تعطیل است.

تمامی مدارس شهر شیراز در ۲ نوبت صبح و عصر یکشنبه تعطیل هستند.

مدارس آبادان و خرمشهر یکشنبه تعطیل است

مدارس آبادان و خرمشهر روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به دلیل پدیده وارونگی هوا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل شدند.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول البرز یکشنبه تعطیل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مهدهای کودک، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در تمام شهرستان های این استان یکشنبه تعطیل شد.  در شهرستان‌های طالقان و بخش آسارا استان البرز علاوه بر این مقاطع، مقطع متوسطه دوم نیز تعطیل است. علت تعطیلی مدارس استان البرز برودت هوا و  کاهش دما بر اساس گزارش هواشناسی این استان عنوان شده است.

مدارس تهران تعطیل شدند

استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی یک شنبه ۲۶ آبان ماه مدارس در کل استان تهران در دو شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.  

دانشگاه شهید بهشتی و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نیز روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی معابر تعطیل شدند.

نظر شما