شناسهٔ خبر: 36490023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مستعان: برای خداحافظی دو دل بودم

هادی مستعان ملی‌پوش پیشین تکواندو گفت: دو سال بود که مسابقه نمی‌دادم اما برای خداحافظی رسمی از دنیای قهرمانی تکواندو دو دل بودم.

صاحب‌خبر -

هادی مستعان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص خداحافظی رسمی از دنیای قهرمانی تکواندو اظهار داشت: حدود دو سالی بود که در مسابقات شرکت نمی‌کردم اما برای اینکه به طور رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم دو دل بودم و در هر صورت چند روز قبل در صفحه رسمی خودم این خبر را اعلام کردم. روزهای خوبی در دوران قهرمانی داشتم و امیدوارم از این به بعد در زمینه مربیگری هم موفق باشم.

وی افزود: چند وقتی به عنوان مشاور فنی در کنار تیم ملی تکواندوی یونان بودم و دورادور با آنها کار می‌کردم. کمپ‌های تمرینی یک هفته تا ۱۰ روزه برای این کشور برگزار می‌کردم و در حد توان، به تکواندوی این کشور کمک کردم.

ملی‌پوش سابق تکواندو در پاسخ به این سئوال که آیا برای مربیگری در تیم‌های خارجی برنامه دارد یا خیر تصریح کرد: هنوز پیشنهاد رسمی برای کار ندارم اما می‌خواهم در کشور خودم کار کنم. من مدال‌هایم را برای ایران عزیز به دست آوردم و می‌خواهم مربیگری را هم در کشور خودم شروع می کنم و اگر لایق باشم در یکی از تیم‌ها کارم را آغاز خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما