شناسهٔ خبر: 36489632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــر

صاحب‌خبر -

 تيته:

مسي به من گفت دهنت را ببند!

سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل مدعي شد ليونل مسي، فوق‌ستاره تيم ملي آرژانتين در بازي دوستانه دو تيم به وي بي‌احترامي کرده است.تيته در پي شکست يک بر صفر شاگردانش مقابل تيم ملي فوتبال آرژانتين در ديداري دوستانه در شهر رياض درباره درگيري لفظي‌اش با زننده تنها گل آلبي‌سلسته در نيمه اول اين بازي که با ايما و اشاره به او گفت که صحبت نکند، گفت: من به اين دليل به داور اعتراض کردم چون او بايد به مسي کارت زرد مي‌داد اما او به من گفت که دهنت را ببند که منم در جواب گفتم خودت دهنت را ببند. ماجرا از اين قرار بود. نمي‌خواهم ديگر صحبتي در اين خصوص بکنم. در چنين بازي‌هايي نياز به داور قوي است. مسي بايد کارت مي‌گرفت و من حق داشتم که اعتراض کنم.

مسي که پس از به پايان بردن محروميت چهار جلسه‌اي‌ خود، اين اولين باري بود که در ترکيب تيم ملي آرژانتين قرار مي‌گرفت و در دقيقه 14 تنها گل بازي را براي آلبي‌سلسته (روي توپ برگشتي ضربه پنالتي که به هدر داد) به ثمر رساند. ليونل پس از اظهارات تندش در برتري 2 بر يک آرژانتين مقابل شيلي در ديدار رده‌بندي مسابقات کوپا آمه‌ريکا 2019 به دليل اتهامي که به مسئولان کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي (کونمبل) زد و اين کنفدراسيون را فاسد خطاب کرد، با چهار جلسه محروميت از همراهي آلبي‌سلسته محروم شد.

تيته که تيم تحت‌هدايتش پس از قهرماني در مسابقات کوپا آمه‌ريکا 2019 روند نزولي در پيش گرفته و اين پنجمين بازي متوالي بدون برد تيمش بود، همچنين در خصوص ضربه پنالتي که به سود آرژانتين اعلام شد، اظهار داشت: من صحنه را دقيق نديدم اما شنيدم که برخي گفته‌اند، پنالتي نبود. از ديد من هم تصميم داور براي اعلام پنالتي به سود آرژانتين درست نبود.

لوکاکو:

احتمال حضورم در ليگ برتر روسيه وجود دارد

مهاجم بلژيکي تيم اينتر ايتاليا از تمايلش براي بازي در ليگ برتر فوتبال روسيه خبر داد.

روملو لوکاکوي 26 ساله احتمال حضورش در ليگ برتر روسيه را رد نکرد. اين مهاجم تيم ملي فوتبال بلژيک و باشگاه اينتر ايتاليا در همين رابطه به خبرنگار خبرگزاري ورزشي چمپيونات روسيه گفت: زماني مي‌توانم در ليگ برتر فوتبال روسيه بازي کنم. چرا نبايد چنين اتفاقي رخ ندهد? پرومس، بازيکن اسپارتاک مسکو بارها براي من از ليگ برتر روسيه حرف زد. او چيزهاي خيلي خوبي از اين ليگ به من گفت.

روملو لوکاکو فصل گذشته از تيم منچستر يونايتد به اينتر ايتاليا انتقال يافت. او در 12 بازي فصل جاري ليگ ايتاليا 9 گل به ثمر رسانده است.

پافشاري زيدان براي حفظ ايسکو در رئال مادريد

زين‌الدين زيدان، سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد علاقه‌مند است هافبک اسپانيايي‌اش را حفظ کند.

نشريه اسپانيايي «آس» خبر داد زين‌الدين زيدان نمي‌خواهد ايسکو را از دست بدهد و قصد دارد با حمايت از او، اين بازيکن اسپانيايي را به روزهاي اوجش بازگرداند. پيش از اين برخي رسانه‌هاي مدعي شده بودند که باشگاه‌هايي همچون آرسنال، منچستريونايتد، منچسترسيتي و تاتنهام نسبت به جذب ايسکو علاقه‌مند هستند.

اخيراً هم سايت ايتاليايي «کالچو مرکاتو» گزارش داد باشگاه يوونتوس در نظر دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستاني از پيشنهاد خود براي به خدمت گرفتن ايسکو رونمايي کند. فابيو پاراتيچي، مدير ورزشي تيم فوتبال يوونتوس، هافبک اسپانيايي تيم فوتبال رئال مادريد را هميشه تحسين کرده و قصد دارد در زمستان پيش‌رو مذاکرات خود را براي جذب ايسکو آغاز کند.

ايسکو که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات در حدود 75 ميليون يورو است، اين فصل تنها در 6 بازي لاليگايي در ترکيب اصلي کهکشاني‌ها بوده است. اين هافبک 27 ساله که در سال 2013 از مالاگا به رئال مادريد پيوست، تا پايان ماه ژوئن 2022 با اين باشگاه اسپانيايي قرارداد دارد.

2019؛ سالي نااميدکننده براي خامس رودريگس

سال جاري ميلادي براي خامس رودريگس، هافبک رئالي تيم ملي فوتبال کلمبيا خوش‌يمن نبوده است.

خامس رودريگس که به دليل مصدوميت از ناحيه زانوي چپ، توسط کارلوس کي‌روش از ترکيب تيم ملي فوتبال کلمبيا کنار گذاشته شد و بازي دوستانه اين تيم مقابل پرو را که به برتري يک بر صفر شاگردان کي‌روش انجاميد، از دست داد، سال بدي را در رده ملي تجربه کرد.

هافبک 28 ساله رئال مادريد که با اين شرايط آخرين بازي کلمبيا در سال 2019 را که بامداد چهارشنبه مقابل اکوادور خواهد بود، از دست خواهد داد، پرونده‌اي ضعيف از خود در رده ملي در سال 2019 به ثبت رساند. خامس که از تاريخ 28 ژوئن (7 تير) در پي شکست کلمبيا مقابل شيلي در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات کوپا آمه‌ريکا ديگر براي تيم تحت هدايت کي‌روش به ميدان نرفته است، در سال 2019 موفق به گلزني براي اين تيم نشد.خامس که از سال 2011 عضو تيم ملي فوتبال کلمبياست، در سال 2019 در هشت بازي براي اين تيم به ميدان رفت، اما در گلزني موفق نبود. بهترين آمار گلزني او مربوط به سال 2014 مي‌شود که 9 گل براي تيم ملي کشورش به ثمر رسانده است.

نظر شما