شناسهٔ خبر: 36485151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد:

حضور ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر در نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

رمضانی از حضور ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از سوم لغایت هشتم آذرماه در بیرجند برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمود رمضانی» امروز (25 آبان) در شورای اداری شهرستان بیرجند  با اشاره به اینکه 40 برنامه فرهنگی و هنری مختلف و متنوع به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی تدارک دیده شده است، اظهار کرد: بزرگداشت هفته کتاب روز دوشنبه 27 آبان ماه با تقدیر از فعالان حوزه نشر در استان برگزار می شود.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با  تشریح برنامه‌های هفته کتاب در استان، گفت: از 23 تا 30 آبان طرح «پاییزه کتاب» در سطح استان اجرا می شود که در این راستا کتاب در کتاب فروشی‌های عضو با تخفیف 20 درصد عرضه می شود.

 

رمضانی بیان کرد: اختتامیه جشنواره کتاب سال خراسان جنوبی با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و منتخبین جشنواره کتاب سال معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان 3 لغایت 8 آذرماه در محل جدید نمایشگاه بین المللی بیرجند برپا می‌شود، گفت: حدود 464 ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور می‌یابند که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کمپین «با کتاب باش» در فضای مجازی فعال شده است، عنوان کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی از طریق اختصاص یارانه به علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه خواهد شد.

 

به گفته وی اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان در حاشیه نمایشگاه کتاب، رونمایی از کتاب و تجلیل از نویسندگان برتر و شب  فرهنگی شهرستان ها از  دیگر برنامه‌های هفته کتاب در استان است

 

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما