شناسهٔ خبر: 36484883 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان :

ذخایر کالاهای اساسی در استان مناسب است/ برنامه ریزی لازم برای تامین میوه شب عید انجام شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی لازم جهت تامین میوه شب عید انجام پذیرفته و میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان مناسب ارزیابی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا، نادرمیرشکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سیستان و بلوچستان که صبح جمعه 24 آبان با حضور استاندار و اعضا ستاد تنظیم بازار در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد بیان کرد: برنامه ریزی لازم جهت تامین میوه شب عید انجام پذیرفته و نیاز استان معادل ۳۵۰ تن سیب درختی و ۴۲۰ تن پرتقال به وزارت صمت اعلام شده است.

او میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: تمهیدات لازم جهت ذخیره سازی کالاهای اساسی از جمله گندم،شکر، برنج، گوشت،مرغ،جو و سویا در استان صورت پذیرفته و هم اکنون ذخایر مناسبی در استان داریم.

میرشکار در ادامه ابراز داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه نیز در سطح استان در خصوص نظارت بر انبارها و سردخانه ها، 718 بازرسی انجام گردیده که از این تعداد بازرسی ها 688 مورد مربوط به انبارها و تعداد 30 مورد مربوط به سرخانه ها می باشد .

او ادامه داد: در این مدت 96 هزار و 89 بازرسی از واحدهای اقتصادی بعمل آمد که واحدهای متخلف شناسایی و 4 هزار و 222 پرونده تخلف جهت رسیدگی به مرجع قانونی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در پایان گفت: طی مدت 7 ماهه امسال تعداد 10 طرح نظارتی تخصصی از جمله ویژه نوروز، محصولات زراعی ، ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی مصالح ساختمانی، طرح نظارتی کالاهای پزشکی،باشگاههای ورزشی ، قند وشکر ، مدارس غیرانتفاعی، حمل و نقل مسافر، بازگشایی مدارس برگزار شده است.

نظر شما