شناسهٔ خبر: 36471750 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتراف رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن غیر نظامیان

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری فرانسه ,ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به شهادت غیر نظامیان در جریان حملات علیه جنبش جهاد اسلامی در غزه اعتراف کرد. بر اثر درگیری های اویل این هفته

حدود ۳۰ فسطینی به شهادت رسیدند. در حال حاضر یک آتش بس شکننده برقرار است.
تل آویو بامداد جمعه به مواضع جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه کرد. رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام را پرتاب راکت به سمت اسراییل عنوان کرده است. بدین ترتیب آتش بسی که از صبح پنجشنبه برقرار بود نقض شد.
از سوی دیگر اندکی پیش از اجرای آتش بس مذکور، نیرو‌های رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران منزل ابو ملهوس در دیر البلح واقع در جنوب نوار غزه کردند.
بر اثر این حمله ابو ملهوس که اسراییل ادعا می‌کند از فرماندهان جهاد اسلامی بود، به شهادت رسید. دو همسر و پنج فرزند او نیز در این حمله جان خود را از دست دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به حمله مذکور ادعا کرده است بر اساس اطلاعاتی که در زمان حمله در اختیار ارتش اسراییل بود، پیش بینی نشده بود که این حمله قربانیان غیر نظامی بر جای بگذارد.
شایان ذکر است بازماندگان این حمله که حالا کودکان یتیم هستند برای درمان جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده اند.
درگیری از صبح سه شنبه و به دنبال عملیات رژیم صهیونیستی علیه یک از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی آغاز شد.
به دنبال این عملیات جنبش جهاد اسلامی بیش از ۴۵۰ راکت به سوی اسراییل پرتاب کرد. رژیم صهیونیستی نیز دست به حملاتی علیه نوار غزه زد که بر اثر آن‌ها ۳۴ فلسیطی به شهادت رسیده و بیش از صد نفر نیز زخمی شدند.

نظر شما