شناسهٔ خبر: 36471226 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

پرتاب زباله از شیشه خودرو
 ۳۰ هزارتومان جریمه دارد

پلیس راهنمایی و رانندگی افرادی را که از وسیله نقلیه خود به بیرون آشغال پرت کنند، جریمه خواهد کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با سرنشینان خودرو‌هایی که اشیا، زباله، ضایعات و ... را به بیرون‌از خودروهایشان پرت کنند برخورد خواهد کرد.پلیس برای متخلفانی که در این خصوص اقدام کنن جریمه ۳۰۰ هزار ریالی را در نظر گرفته است و با رویت آن رانندگان وسیله‌های نقلیه در سطح شهر و جاده‌های کشور جریمه خواهند شد.گفتنی است؛ اغلب تصادفات رخ داده در بزرگراه‌ها و جاده‌های کشور بی توجهی رانندگان به این موضوع است و با پرتاب اشیا و باقی مانده تنقلات خود به بیرون از خودرو باعث ایجاد حادثه رانندگی برای خودرو‌های پشت سری خود می‌شوند.

خیابانی در تهران به نام مرحوم نوربخش شد

خیابان محل زندگی سیدتقی نوربخش با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به نام آن مرحوم نامگذاری شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم خدمات دکتر نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی را ماندگار توصیف کرد و گفت: آن مرحوم هم در عرصه پزشکی و هم در عرصه مدیریت از خود نامی نیک به یادگار گذاشت.

آمادگی منطقه۹ برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی                                                  

شهرداری منطقه۹ در راستای مقابله با آبگرفتگی‌ها و سیلاب‌های احتمالی در پهنه غربی پایتخت  اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، نصب مخازن شن مخصوص   و استقرار آن در مکان‌های از پیش تعیین شده در ستادهای برف روبی برای جلوگیری از لغزندگی معابر، تهیه گونی‌های سنگری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و برگزاری مانورهای رفع نقاط آبگیر براساس سناریوی از پیش تعیین شده از جمله موارد مد نظر در راستای آمادگی برای مقابله با بارش‌های روزهای آینده در منطقه۹ می‌باشد.

اقدامات نوآورانه منطقه 2 در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، قابل تعمیم است

مصطفی کاظمی مشاورعالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران به اتفاق رسول کشت پور شهردار منطقه 2 و هیئت همراه از پروژه‌های اجرا شده و قابل افتتاح این منطقه  بازدید کرده و در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه حضور یافت.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه که پس از بازدید از پروژه‌های اجرا شده و قابل افتتاح این منطقه برگزار شد.
 رسول کشت پور شهردار منطقه 2 به برخی از اقدامات مدیریت شهری این منطقه در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری این منطقه همواره کوشیده است تا با اجرای پروژ‌های زیرساختی و مورد نیاز شهروندان کیفیت زیست شهری را ارتقاء دهد و با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مشارکت در پروژه‌های مورد نیاز شهری، کمک به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر، کمک به خرید یک رام قطار برای خط 7 مترو، در اختیار قراردادن کمکهای غیرنقدی برای توسعه خط 6 مترو ، باز پس گیری املاک و مستغلات( شامل زمین، واحدهای آپارتمانی و ویلایی) واگذار شده در سنوات گذشته که در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است، تکمیل پل معلق آسمان در بوستان نهج البلاغه، احداث مرکز تخصصی هوشمند بازیافت MRF، احداث نیروگاه کوچک مقیاس گازی بوستان نهج البلاغه، اختصاص 8 قطعه از زمین‌های منطقه به احداث پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس، تخلیه سنگ بری‌ها و سنگ فروشی‌های محدوده میدان کتاب و ... گامی هر چند کوچک برای بهبود زندگی
 شهروندان بردارد.

نظر شما