شناسهٔ خبر: 36471210 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیر عامل بنیاد برکت به میزان پاسخ داد

آیا بنیاد برکت مدارس خود را به اشخاص خاص به عنوان مدرسه غیر دولتی واگذار می‌کند؟

امیر حسین مدنی گفت: بنیاد برکت کاملا در مناطق محروم مدرسه سازی می‌کند و مدارس ما دولتی هستند و در اختیار وزارت آموزش و پرورش هستند و با همکاری دولت و سازمان نوسازی مدارس ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

امیر حسین مدنی، مدیر عامل بنیاد برکت در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سوال که آیا بنیاد برکت مدارس خود را به اشخاص خاص به عنوان مدرسه غیر دولتی واگذار می‌کند؟ اظهار کرد: بنیاد برکت کاملا در مناطق محروم مدرسه سازی می‌کند و مدارس ما دولتی هستند و در اختیار وزارت آموزش و پرورش هستند و با همکاری دولت و سازمان نوسازی مدارس ساخته می‌شود.

مدنی در ادامه بیان کرد: همه مدارس ما دولتی است و به هیچ وجه به افراد خاصی واگذار نمی‌شود.

توزیع ۴ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بدون شناسنامه

مدیر عامل بنیاد برکت در ادامه افزود: در طرح مشق احسان در سیستان و بلوچستان ۴ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بدون شناسنامه توزیع شد که این دانش آموزان غالبا افغانستانی بودند.

توزیع ۶ تا ۷ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان افغانستانی

مدنی در ادامه بیان کرد: بخشی از لوازم التحریر هم در اطراف تهران و بخشی بین شهدای مدافع فاطمیون توزیع شد. ولی در مجموع ۶ تا ۷ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان افغانستانی توزیع شد.

مدیر عامل بنیاد برکت در ادامه بیان کرد: تاکنون ۲۶۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شده تا این میزان به ۳۵۰ هزار بسته هم می‌رسد.

 ۵ و نیم میلیارد مشارکت نقدی و غیر نقدی مردم در مشق احسان

مدیر عامل بنیاد برکت در ادامه بیان کرد: میزان مشارکت مردم تاکنون بسیار خوب بوده و ۵ و نیم میلیارد مشارکت نقدی و غیر نقدی مردم بوده است و ستاد هم بیش از ۲۵ میلیارد در طرح مشق احسان سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما