شناسهٔ خبر: 36469014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ربیع خواه:

اخبار جدایی‌ام از پرسپولیس ربطی به من ندارد

محسن ربیع‌خواه از تلاش باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محسن ربیع‌خواه در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در روزهای تعطیلی لیگ گفت: ما تلاش می‌کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی هم داریم. حدود ۸، ۹ ملی‌پوش ما در تمرینات نبودند و فکر می‌کنم از فردا بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات اضافه خواهند شد. از فردا تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در بازی بعدی سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: به کمال نزدیک نشوید

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد گمانه‌زنی‌هایی که در ابتدای فصل درباره جدایی او از این تیم وجود داشت،‌ ادامه داد: این مسائل به گمانه‌زنی خود افراد برمی‌گردد و به من ارتباطی ندارد. من تلاش می‌کنم کار خودم را انجام بدهم و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. اگر بازی کردم که برای موفقیت پرسپولیس همه تلاشم را انجام می‌دهم و اگر هم بازی نکردم برای موفقیت تیم‌ام دعا خواهم کرد. 

ربیع‌خواه در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود، خاطرنشان کرد: به هر حال رقبای سختی داریم و تیم‌هایی مثل سپاهان،‌ استقلال، تراکتور، شهر خودرو و فولاد رقبای سرسختی هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و سه قهرمانی متوالی داریم و تلاش خواهیم کرد برای چهارمین بار قهرمان شویم. 

این بازیکن در مورد حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، گفت: درباره مسائل مالی حرف نمی‌زنم.

نظر شما