شناسهٔ خبر: 36468526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت قزوین عادی است

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین در جریان بازدید از پمپ بنزین‌های قزوین، وضعیت عرضه سوخت در استان را مناسب ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

سردار حاجیان عصر جمعه اظهار داشت: در پی اعلام سهمیه‌بندی سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، در بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت هیچ مشکلی تاکنون مشاهده نشده و روند سوختگیری خودروها عادی است.

وی با تاکید بر هوشیاری و آمادگی همه رده‌های انتظامی استان در راستای مقابله با هرگونه سوء استفاده افراد معاند در چنین شرایطی، افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده برخی افراد سودجو باید تمامی فرماندهان با هوشیاری کامل و رصد حوزه استحفاظی خود از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

سردار حاجیان با تقدیر از حس مسئولیت‌پذیری و همکاری خوب شهروندان قزوینی در اجرای طرح‌ها و اقدام‌های انتظامی و امنیتی، گفت: هدف پلیس خدمت به مردم بوده و در راستای همین خدمتگذاری نیروی انتظامی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی قزوین با تاکید بر نظارت مستمر فرماندهان و روسای کلانتری و پاسگاه‌ها از نحوه توزیع سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، به خصوص در معابر برون شهری از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

نظر شما