شناسهٔ خبر: 36468511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جرارد: الکساندر آرنولد و رابرتسون در زمره بهترین مدافعان کناری جهان قرار دارند؛ رویای من؟ برنده شدن در مسابقه بعدی

میلاد وفادار

کاپیتان سابق قرمزها عجله‌ای برای تغییر شغل ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- استیون جرارد زمانی را برای بازگشت به لیورپول تعیین نکرده است؛ او فعلا رویاهای خود در رنجرز را دنبال می‌کند. 

به گزارش سایت گل، علاقه جرارد برای به دست گرفتن هدایت لیورپول در آینده بر کسی پوشیده نیست اما با حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم، شاید این اتفاق به زودی رخ ندهد.

انگیزه بالایی دارم و جاه طلب هستم. می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و از حمایت فوق العاده دستیارانی چون میک بیل، گری مک‌آلیستر، تام کولشاو و جوردن میلسوم برخوردار هستم. احساس می‌کنیم تیم خیلی خوبی داریم و از کارمان لذت می‌بریم. بارها از من سوال شده است که می‌خواهم به کجا برسم؛ رویای من همیشه برنده شدن در مسابقه بعدی است. این تمام چیزی است که باید روی آن تمرکز کنم. نیازی به تعیین دایره زمانی برای چیزی نیستم. واقعا از جایگاهی که در آن حضور دارم راضی هستم و تمرکزم روی کسب سه امتیاز در مسابقه بعدی قرار دارد. این تمام چیزی است که نگران آن هستم. باید ببینیم به کجا می‌رسم، اگر به بالاترین سطح برسم که چه بهتر اما احساس می‌کنم همین الان هم برای باشگاه سطح بالایی کار می‌کنم. 

جرارد اعتقاد دارد ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون همین حالا هم در پست‌ خود جزو بهترین‌ها هستند. این دو بازیکن نقش پررنگی در موفقیت‌های سالیان اخیر قرمزها داشته‌اند. هافبک سابق تیم ملی انگلیس، این بازیکنان را الگویی برای سایر مدافعان کناری می‌داند.

ترنت و روبو را همین الان هم می‌توان در زمره بهترین‌ها محسوب کرد. آن‌ها جزو بهترین‌ها در پست خود در سراسر دنیا هستند. پس نیازی نیست بگوییم چقدر می‌توانند خوب باشند چون همین الان هم در این سطح قرار دارند. مسئله برای ترنت این است که آیا می‌تواند ثباتش را حفظ کند یا نه؟ چون او می‌تواند به هر چه دلش می‌خواهد برسد. می‌خواهم بگویم او همین حالا هم بالا رتبه است و ما طرفداران لیورپول خوش شانس هستیم که این دو نفر را در تیم محبوب‌مان می‌بینیم. آن‌ها برای سبک بازی لیورپول اهمیت بالایی دارند و من فقط از تماشای آن‌ها لذت می‌برم. 

 جرارد پس از آویختن کفش‌هایش مدتی در آکادمی لیورپول کار کرد تا بازیکنانی مثل الکساندر آرنولد را پرورش دهد. 

خوش شانس بودم که چند روزی با الکساندر آرنولد کار کردم و او واقعا خوش درخشید. مردم همیشه از تکنیک و مهارت‌هایش می‌گویند ولی چیزی که مرا تحت تاثیر قرار داد، شخصیتش بود. 

نظر شما