شناسهٔ خبر: 36468410 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی خوشه طلایی:‌ استعفایم یک مساله درون خانوادگی بود

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه در مورد استعفای ۲ هفته پیش از سکانداری این تیم گفت: این مساله یک سوء تفاهم درون خانوادگی بود که رفع شد.

صاحب‌خبر -

«محسن عاشوری» روز جمعه در پایان دیدار با نود ارومیه از هفته سیزدهم لیگ آزادگان که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، اظهار داشت:‌ از نظر من بازی خوبی با موقعیت‌های گلزنی از سوی هر دو تیم بود اما نیمه نخست چنگی به دل نزد و تحت تاثیر وزش باد قرار داشت.

وی افزود:‌ با اینکه حدود هفت بازیکن مصدوم داشتیم اما نفرات جایگزین در دیدار با نود ارومیه که قبلا سبک بازی و به خصوص تمرکز با نفرات زیاد در خط دفاعی آنها را آنالیز کرده بودیم،  به خوبی توانستند وظایف خود را انجام دهند و از عملکردشان رضایت دارم.

عاشوری اظهار داشت: با وجود موقعیت‌های خوبی که برای گلزنی داشتیم اما روی یک غافلگیری با شوت بازیکن حریف دروازه ما باز شد و این پیروزی را به مردم ارومیه تبریک می‌گویم.

وی اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر مصدومان این تیم به ترکیب اصلی اضافه شوند زیرا در روند رو به جلوی خوشه‌طلایی تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

سرمربی خوشه طلایی ساوه از عملکرد داوران این مسابقه اظهار رضایت کرد اما در خصوص گلی که در وقت های تلف شده توسط بازیکنان این تیم به ثمر رسید و از سوی کمک داور آفساید اعلام شد، تاکید کرد که کارشناسان داوری باید در این مورد اعلام نظر کنند.

تیم نود ارومیه با کسب پیروزی در این مسابقه ۲۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت اما خوشه طلایی برای پنجمین بازی پیاپی ناکام ماند و همچنان با ۲۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

خوشه طلایی در روز دوم آذر باید با مس رفسنجان در خانه حریف دیدار کند.

نظر شما