شناسهٔ خبر: 36468323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال شهرخودرو به صدر جدول لیگ برتر رسید

مشهد- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودروی مشهد و گل گهر سیرجان روز جمعه در مشهد برگزار شد که با برتری یک بر صفر شهر خودرو این تیم توانست با به دست آوردن ۲۳ امتیاز خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این دیدار در چارچوب بازی معوق هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر جمعه با داوری کمیل غلامی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد شهر خودرو بتواند بازی را از آن خود کند ولی تعداد کم تماشاگران جلب توجه می‌کرد. 
در نیمه اول بازی، هر دو تیم در حال ارزیابی تیم رقیب بودند و کمتر به سوی دروازه ها حمله ور می‌شدند اما در دقیقه ۲۴ بازی مهرداد عبدی از گل گهر اولین کارت اخطار را در این بازی به نام خود ثبت کرد و هر دو تیم در نیمه اول با لحاظ  دو دقیقه وقت اضافی و بدون گل به رختکن رفتند.
دو تیم در نیمه دوم و پس از شنیدن صحبت های مربیان با روحیه جنگندگی به این بازی برگشتند و در دقیقه ۶۵ با ضد حمله تیم شهر خودرو امین قاسمی نژاد توانست با گل خود به گل گهر سیرجان شادی را به سکوهای بی رمق ورزشگاه هدیه آورد. 
دو ضربه ایستگاهی تیم گل گهر سیرجان هم که توسط مهرداد عبدی به سمت دروازه تیم شهر خوردو شلیک شد با واکنش های رحمتی رو به رو گشت و گل گهر نتوانست گل خورده خود را جبران کند و نتیجه بازی را به تساوی باز گرداند. 
دقیقه ۷۹ خطای سید علیرضا ابراهیمی کارت زرد دوم را برای این تیم به ثبت رساند و با اجازه داور بازیکن شماره چهار گل گهر یعنی محسن طرهانی به تشخیص مجید جلالی مربی این تیم به جای علی قربان خانی شماره ۱۱ وارد زمین شد.  
در دقیقه ۸۰، حمله شهر خودرو نتوانست گلی در پی داشته باشد و شادی هواداران و حرکت سریع عکاسان خبری برای ثبت گل و شادی پس از گل را پایدار کند. 
گل محمدی با وارد کردن شماره ۶۰ تیم خود یعنی یونس شاکری به جای شماره ۱۱ حسین مهربان قصد ثبت نتیجه این دیدار را با همین نتیجه داشت و مجید جلالی نیز در دقیقه ۸۷ رضا محمودآبادی را با شماره ۱۳ از بازی فراخواند تا سینا حاتمی را وارد بازی کند.
دقیقه ۸۸ بازی هم فرشاد محمد مهر از شهر خودرو کارت زرد خود را ثبت کرد. 
داور این دیدار سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در دقیقه ۹۳ بازی، مرتضی خراسانی با شماره ۷۶ به تشخیص گل محمدی به جای شماره هفت این تیم سروش رفیعی تل گردی وارد بازی شد. 

نظر شما