شناسهٔ خبر: 36468093 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید سازمان تعزیرات بر برخورد جدی با عوامل مخل بازار

تهران- ایرنا- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت:‌ این سازمان با همراهی همه دستگاه های همکار خود از جمله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسی اصناف، روند تشدید نظارتی و برخورد با مواردی که موجب اخلال در روند اجرای طرح افزایش نرخ بنزین می‌شود را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر جمعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «جمال انصاری» در پایان جلسه فوق العاده تنظیم بازار کشور در جمع خبرنگاران افزود: برای استیفای حقوق مردم و تامین منافع آنان اهتمام جدی داشته و از همه مشارکت‌های عمومی، مردمی، صنفی و حتی قضایی برای حفظ شرایط موجود بهره خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه های مردم درخصوص افزایش قیمت کالاها و خدمات مورد توجه ویژه ما است و به‌طور قطع با تخلفات گزارش شده برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد تنظیم بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور «رضا رحمانی»‌وزیر صنعت و دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین ساعت امروز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

نظر شما