شناسهٔ خبر: 36467940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۱۰۰ خودروی اسپُرت در سقز خودنمایی کردند

سنندج - ایرنا - همایش خودروهای اسپرت و کلاسیک در سقز با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های کردستان و آذربایجان غربی با بیش از ۱۰۰ خودرو اسپُرت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

همایش خودروهای اسپرت روز جمعه به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و هفته وحدت با حضور مسئولان محلی و جمع زیادی از پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی در پارک مولوی کُرد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز در حاشیه این همایش اظهار داشت: در این همایش بیش از ۱۰۰ خودرو از شهرهای سنندج، سقز، مهاباد، دیواندره، پیرانشهر، سردشت، بوکان، نقده، بیجار و بانه در پارک مولوی به نمایش گذاشته شد.

فرزاد خاکی افزود: این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان سقز و هیات اتومبیلرانی و موتور سواری برگزار شده و بیشتر شرکت کنندگان از شهرهای اطراف حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ نفر شرکت کننده سقزی هم در این همایش، خودروهای اسپرت شده خود را در معرض دید عموم قرار دادند، تاکید کرد: هدف از برگزاری این برنامه شور و هیجان در میان علاقمندان به خودروهای اسپرت و تجلیل از پیشکسوتان این رشته ورزشی است.

این همایش صبح جمعه ۲۴ آبان آغاز شد و تا ساعت ۶ عصر ادامه داشت، همایش خودروهای اسپرت با استقبال پرشور جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی همراه شد و علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد؛ همچنین در این همایش از تعدادی از پیشکسوتان هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان سقز تقدیر و تجلیل شد.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما