شناسهٔ خبر: 36467915 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

الجزایر: تجاوزات اشغالگران اسرائیلی به غزه را محکوم می‌کنیم

دولت الجزایر امروز جمعه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، الجزایر به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

وزارت خارجه الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد ما به شدت تجاوزات ظالماه اشغالگران اسرائیلی به غزه را محکوم و بر همبستگی خود با ملت فلسطین تاکید می‌کنیم.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه دوازدهم نوامبر(21 آبان)  منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است، در پی این جنایت، گروههای مقاومت و در راس آن جهاد اسلامی مناطق صهیونیست‌نشین را موشک‌باران کرد به طوری که فعالیت صهیونیست‌ها در این مناطق از جمله تل‌آویو کاملا مختل شد و خسارت‌های زیادی هم به این رژیم در زمینه اقتصادی وارد شد

در پی پاسخ کوبنده مقاومت، رژیم صهیونیستی دست به دامان مصر و دیگر طرف‌های میانجی شد تا اینکه یک منبع مسئول در جنبش جهاد اسلامی، صبح روز پنجشنبه چهاردهم نوامبر(23 آبان) اعلام کرد که توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر اسرائیل در سایه موافقت گروه‌های فلسطینی و جنبش جهاد اسلامی با پیشنهاد مصر که بر مبنای شروط مقاومت است، اجرا شده است.

وی تصریح کرد که توافق آتش‌بس بر مبنای شروط جهاد اسلامی به عنوان نماینده مقاومت اسلامی فلسطین، اجرا می شود؛ توقف طرح ترور اشخاص و حفاظت از جان شرکت‌کنندگان در سلسله راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت و آغاز عملی روند شکست محاصره از جمله شروط جهاد اسلامی برای پذیرش آتش‌بس بود.

انتهای پیام/

نظر شما