شناسهٔ خبر: 36467861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکمیل پیست دوچرخه‌سواری زنجان نیازمند 60 میلیارد تومان اعتبار است

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تکمیل پیست دوچرخه‌سواری زنجان نیازمند 60 میلیارد تومان اعتبار است.

صاحب‌خبر -

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم و ملی ورزشی در دست احداث در استان زنجان پیست دوچرخه‌سواری است که در صورت تکمیل یکی از مجهزترین پیست‌های کشور خواهد بود.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تکمیل این پیست نیازمند 60 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: در این وضعیت اقتصادی تهیه یکباره این مبلغ دشوار است، از همین رو اعتبارات به صورت بخش به بخش تزریق می‌شود که پروژه تعطیل نشود.

وی افزود: بر همین اساس بنا بر میزان فعالیت کارگاه 5 یا 6 میلیارد تومان به پروژه تزریق می‌شود که پیمانکار به کار خود ادامه داده و کارگاه تعطیل نشود.

حسنی با اشاره به اینکه در گذشته نیز پیست فعالیت داشته اما پیمانکار طلب دارد، گفت: طبق برآورد میزان طلب پیمانکار در حدود 600 یا 700 میلیون تومان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: پروژه پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری در صورت اختصاص هزینه برآورد شده برای تکمیل، تنها پیست دوچرخه سواری چوبی سرپوشیده کشور خواهد بود که این پیست قابلیت برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی را نیز خواهد داشت.

وی افزود: تکمیل این پروژه ورزشی بسترساز رشد جهشی زنجان در ورزش و میزبانی‌های ورزشی خواهد بود.

انتهای پیام/730005/ق20

نظر شما