شناسهٔ خبر: 36465359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علی نادری، کاپیتان پیشین فوتبال ساحلی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

هاشم‌پور آرامش را دوباره به تیم‌ملی بازگرداند/ باید به دنبال پرورش استعدادها باشیم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم‌ملی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای با آرامش خاصی بازی کرد و همین موضوع هم باعث قهرمانی ما در این تورنمنت شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|علی نادری، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره شرایط این روزهای فوتبال ساحلی ایران گفت: در حال حاضر تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد. بعد از رفتن آقای اوکتاویو و سرمربی شدن هاشم‌پور، آرامش دوباره به تیم ملی برگشت. آرامش عنصرِ گمشده تیم ملی بود که خدا را شکر حالا این آرامش به تیم ملی تزریق‌ شده است.

 

او ادامه داد: تیم ملی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای با آرامش خاصی بازی کرد و همین موضوع هم باعث قهرمانی ما در این تورنمنت شد.

 

نادری سپس به پتانسیل فوتبال ساحلی ایران اشاره کرد: ایران بازیکنان بسیار خوبی در فوتبال ساحلی دارد و لیگ هم بسیار خوب دنبال می‌شود و این در آینده به سود فوتبال ساحلی ایران است.

 

او درباره عدم راهیابی تیم‌ملی به جام‌جهانی و تاثیری که بر این رشته ورزشی گذاشته است گفت: آرامش در این بازی‌ها در تیم‌ملی وجود نداشت. فوتبال ساحلی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. تیم‌ملی در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی تحت تاثیر فشار بودند. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هم‌بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم‌ملی در نظر نگرفت. همین نداشتن بازی‌های تدارکاتی باعث شد شرایط برای تیم‌ملی در این رقابت‌ها سخت شود.

 

کاپیتان پیشین تیم‌ملی توضیح داد: بچه‌ها سال گذشته در بازی‌های بین‌قاره‌ای قهرمان شده بودند و بعد از آن قهرمانی قرار بود در رقابت‌های مقدماتی شرکت کنند؛ متاسفانه در آن زمان بازیکنان به حال خودشان رها شدند و همین نداشتن بازی ملی مناسب باعث شد تیم ملی از شرایط آرمانی خودش دور شود و نتوانستیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

 

نادری در ادامه با اشاره به جام‌جهانی بعدی که در سال 2021 و در کشور روسیه برگزار می‌شود گفت: باید برای جام‌جهانی بعدی برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری از امسال داشته باشیم، چراکه بالاترین سطح فوتبال ساحلی همین جام‌جهانی است.

 

مربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی «ب» ایران درباره تیم‌های پایه این رشته ورزشی گفت: در سال‌های گذشته فوتبال ساحلی تیم‌ملی «ب» داشت و بازیکنان زیر 23 سال به این تیم دعوت می‌شدند. بازیکنانی مثل فرهمند، مرادی، شیرمحمدی و میرشکاری از همین تیم به فوتبال ایران معرفی شدند. اما در این سال‌ها به دلیل مشکلات مالی فدراسیون این تیم منحل شده است. باید تیمی داشته باشیم که بازیکنان جوان را به آن دعوت کنیم و زیر نظر مربیان پرورش دهیم. بدین ترتیب می‌توانیم بازیکنان جوان را تربیت کنیم تا در آینده دوباره روی سکوی جهانی قرار بگیریم.

 

نظر شما