شناسهٔ خبر: 36463859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

از تاخیر در آغاز بازی آویسا - ملوان تا درگیری لفظی ناظر با تماشاگر

50228

دیدار تیم های آویسا خوزستان و ملوان از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با حاشیه هایی همراه بود.

صاحب‌خبر -

تیم آویسا خوزستان امروز، جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم ملوان رفت. در حالی که قرار بود این دیدار از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه تختی آغاز شود، سوت داور با ۱۵ دقیقه تاخیر به صدا در آمد.

برخلاف نخستین دیدار خانگی تیم آویسا که همراه با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه بود، در دیگر دیدارهای خانگی این تیم و بازی امروز برابر ملوان، استقبال چندان خوب نبود. امروز حدود ۲۰ تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

به گزارش ایسنا، پیش از آغاز بازی نیز یک عکاس آقا برای پوشش تصویری به ورزشگاه آمده بود که به او اجازه حضور در کنار زمین را ندادند. این موضوع گله مندی و انتقاد این عکاس را برداشت که چرا در استان هایی دیگر عکاسان آقا مشکلی برای پوشش لیگ برتر بانوان ندارند ولی او امروز در این زمینه با تبعیض مواجه شده است.

در حالی که ۳۰ دقیقه از بازی گذشته بود، بازیکن تیم ملوان به دلیل خطای بازیکن آویسا دچار مصدومیت شد و به دلیل شدت آسیب دیدگی با آمبولانس  راهی بیمارستان شد.

پس از این نیز داور به دلیل نبود آمبولانس در ورزشگاه، اجازه از سرگیری بازی را نداد. مسابقه نیز حدود ۱۸ دقیقه وقفه داشت.

همچنین زمانی که بازی متوقف بود، ناظر بازی با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرد زیرا معتقد بود که این تماشاگر با اعتراضاتش جو ورزشگاه را متشنج کرده است.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۲۵ نیمه دوم، بازیکن تیم ملوان درون محوطه جریمه بازیکن آویسا را متوقف کرد و داور نیز تقطه پنالتی را نشان داد. رقیه جلال نسب برای آویسا این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

بازی به سود آویسا رو به اتمام بود که هاجر شاه ملک پور در دقیقه ۲+۹۰ بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام

نظر شما