شناسهٔ خبر: 36463821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مانور زلزله در بویین زهرا برگزار شد

قزوین - ایرنا - مانور آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه (زلزله) با حضور نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان در شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

علی رحمانی، فرماندار بویین‌زهرا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مانور آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه با اعلام وقوع زلزله فرضی در روستای سگزآباد از توابع این شهرستان جهت سنجش آمادگی دستگاه‌های امداد و نجات در برابر چنین حوادثی بامداد امروز به مورد اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این مانور با هدف میزان آمادگی مدیران دستگاه‌های ذیربط در حوزه مدیریت بحران به انجام رسید، تاکید کرد: در این عملیات تیم بیمارستان صحرایی با هدف برپایی و راه‌اندازی مرکز خدماتی خود نیز در محل حاضر بود.

به گفته فرماندار بویین زهرا، نیروهای انتظامی و نظامی نیز در این مانور همانند سایر نیروهای امدادی حضور فعالی داشتند.

رحمانی با بیان اینکه همواره برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و کاهش خسارت‌های مالی و جانی ناشی از آن دستگاه‌های اجرایی باید از آمادگی‌های لازم برخوردار باشند، تصریح کرد: برگزاری چنین مانورهایی ما را در رسیدن به تحقق اهداف از پیش تعیین شده کمک می‌کند و در نهایت نیز به آمادگی‌های لازم نیروهای مدیریت بحران برای مواجه شدن با بلایای طبیعی منجر می‌شود.

نیروهای اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و ارتش، سپاه، تیم بیمارستان صحرایی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مانور حادثه زلزله فرضی بویین‌زهرا حضور داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما