شناسهٔ خبر: 36463396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

عالی ترین روش سیاسی توسط پیامبر اسلام اجرا شد

مشهد- ایرنا- نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه انسانها باید شخصیت پیامبر اسلام را الگوی خود قرار دهند و حتی این الگو می‌تواند برای سیاستمداران نیز اجرا شود زیرا بهترین روش سیاستمداری و حکومت توسط ایشان پیاده شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی عبدخدایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: رفتار پیامبر با مسلمانها و با دشمنان در تاریخ به خوبی نقل شده است و افرادی که می‌خواهند این شخص بزرگ را الگوی خود قرار دهند باید تمام رفتار خود را شبیه ایشان کنند.
وی ادامه داد: پیامبر در ابتدای اسلام در مکه صبر و مقاومت را پیشه رفتاری خود قرار دادند ولی زمانی که در مدینه حکومت تشکیل دادند سعی در برخود با دشمنان داشتند و توان نظامی خود را افزایش دادند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هم اکنون کشور ما نیز در مرحله ای است که توانستیم در برابر دشمنان مقاومت کنیم و رزمندگان اسلام به خوبی پاسخ دشمنان را دادند.

عبد خدایی افزود: باید به جایگاهی برسیم که آمریکا و اسرائیل از ما حساب ببرند زیرا آنها هیچ رحمی در دل خود ندارند.
وی ادامه داد: برای اسلام خطر در جایی است که از مسیر الهی خارج شویم و اکنون برخی با بدحجابی و فضای مجازی سعی در خروج انسانها از مسیر الهی دارند.

امروز هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) است.

نظر شما