شناسهٔ خبر: 36460865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت در لنجان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش الی بیت المقدس مقابله با نا آرامی‌ها و اغتشاشات احتمالی است، گفت: رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت ۵ آذر در لنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنجان، با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) نیاز است برنامه‌های ویژه و متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان لنجان برگزار شود و این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌ها، نهادها، ائمه جمعه و جماعت، متولیان حوزه و ایثار و شهادت و ...است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 30 آبان لغایت ششم آذر ماه برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 200 عنوان برنامه با محوریت حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان لنجان برگزار خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: در این بین هشت برنامه شاخص پیش بینی شده که در این بین می‌توان به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، گلباران و عطرافشانی قبور شهدا، اجرای تئاتر ترکیبی، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان، گردهمایی 700 نفر از پیشکسوتان رزمنده استان اصفهان در فولادشهر و.. اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در پایان سال جاری 23 و 24 آبان ماه و 30 آبان ماه و یک آذر ماه رزمایش الی بیت المقدس در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج لنجان برگزار می‌شود که میزبان سه گردان بیت المقدس(برادران) و گردان کوثر(خواهران) هستیم.

محمدی فشارکی بیان کرد: مرحله نخست رزمایش الی بیت المقدس مقابله با نا آرامی‌ها و اغتشاشات احتمالی است و مرحله دوم این رزمایش با ماموریت دفاع از کوی برزن برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از کوی برزن یکی از وظایف اصلی و ذاتی گردان‌های بیت المقدس به شمار می‌آید و برهمین اساس همواره باید در آمادگی کامل به‌سر ببریم چراکه تهدیدات دشمن تمام شدنی نبوده و احتمال اجرای این تهدیدات در قالب جنگ سخت و نیمه سخت وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان افزود: برگزاری رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت در روز 5 آذر، سرکشی ازخانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان بسیج، برگزاری تئاتر ترکیبی، مسابقات ورزشی، مسابقات قرآن، مسابقات کتابخوانی و... در محلات از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج به شمار می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عملکرد 40 ساله بسیج شهرستان لنجان گفت: بسیج در همه دوران‌های انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در حفاظت از جمهوری اسلامی داشته است و در انواع ترفندهای دشمنان با اقتدار در مقابل آنها ایستاد و نقش این نهاد مقدس در خنثی کردن فتنه‌ها و ترفندهای گوناگون بر کسی پوشیده نیست از این رو برگزاری نمایشگاه عملکرد 40 ساله بسیج شهرستان لنجان نقش به‌سزایی را در آشنایی هرچه بیشتر مردم خصوصا نسل جوان با این نهاد انقلابی را ایفا می‌کند.

محمدی فشارکی با اشاره به نقش بسیج در محرومیت‌زدایی و سازندگی کشور، عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج اردوی یک روزه در یکی از روستاهای بخش باغبهادران برگزار خواهد شد و ناحیه مقاومت بسیج لنجان با همکاری نهادهای مختلف در این روستا حضور یافته و مشکلات مردم در حوزه سلامت و عمرانی را مورد بررسی قرار خواهند داد و در صدد رفع مشکلات پیش روی آنان برمی‌خیزد.

انتهای پیام/ش

نظر شما