شناسهٔ خبر: 36460638 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دولت گام‌های لغو تعهدات ایران در برجام را شدیدتر بردارد/ تلاش غربی‌ها برای وقت‌کشی

نماینده مردم دلفان در مجلس گفت: آمریکا و اروپا به ما دروغ می‌گویند و به دنبال وقت‌کشی هستند و تلاش دارند ما در همین حدی که هستیم نگه دارند.

صاحب‌خبر -

علی رستمیان نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت:  بیانیه گام دوم انقلاب امروز تنها توسط رئیس قوه قضاییه اجرا می‌شود و سایر نهادها در این رابطه عقب مانده‌اند.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف باید توقعات رهبری در این رابطه جامه عمل بپوشانند و سرعت بیشتری به کار خود دهند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم چه در بحث مبارزه با فساد و چه در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی باید با گام‌های محکم‌تری برداشته شود.

نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف به گونه‌ای در اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باید عمل کنند که مردم نتیجه آن را حس کنند و این مسئله برای مردم محسوس باشد.

رستمیان با اشاره به اجرای گام چهارم در لغو تعهدات ایران در برجام خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب صراحتاً اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و در مذاکره صداقت ندارد و معاهدات خود پایبند نیست؛‌ هر کس برخلاف این نص صریح رهبر معظم انقلاب هر صحبتی کند یا اقدامی را صورت دهد به نظر من برخلاف امنیت ملی حرف زده و عمل می‌کند.

وی افزود: آمریکا و اروپا در ماجرای برجام به تعهدات‌شان پایبند نبود. اروپایی‌ها از خود اراده‌ای ندارند و در برجام دنباله‌رو آمریکایی هستند و جرأت ندارند برخلاف نظر آمریکا عمل کنند.

نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و اروپا به ما دروغ می‌گویند و به دنبال وقت‌کشی هستند و تلاش دارند ما در همین حدی که هستیم نگه دارند.

رستمیان خاطرنشان کرد: دولت باید گام‌های لغو تعهدات ایران در برجام سریع‌تر و شدیدتر بردارد وگرنه هرچه عقب‌نشینی کنیم غربی‌ها صد برابر پیشروی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما