شناسهٔ خبر: 36460536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طالقانی: من هم مثل مردم بابت باخت به عراق ناراحت هستم

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: من هم مثل همه مردم ایران از شکست مقابل عراق ناراحت هستم و امیدورام در بازی‌های بعدی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که ۲ شکست اخیر تیم ملی فوتبال جبران شود.

صاحب‌خبر -

«عبدالکاظم طالقانی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: شکست بخشی از قانون فوتبال است و ایران در روزی که مستحقق باخت مقابل عراق نبود دست خالی میدان را ترک کرد.

وی افزود: من هم مثل همه مردم ایران از شکست مقابل عراق ناراحت هستم و امیدورام در بازی‌های بعدی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که 2 شکست اخیر تیم ملی فوتبال جبران شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: درباره مباحث فنی نمی‌توانم نظر بدهم چرا که این موضوع برعهده کارشناسان فوتبالی است و آنها باید باخت تیم ملی را مورد تحلیل فنی قرار دهند.

طالقانی تصریح کرد: تیم ملی این توانایی را دارد در دور برگشت با پیروزی‌هایی که به دست می‌آورد شرایط فعلی را به سود خود رقم زده و عنوان صدرنشینی را به دست آورد.

وی تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا در بازی‌هایی که پیش رو بوده و زمان زیادی نیز به آن باقی نمانده است، شرایط بهتری رقم بخورد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اینکه هیات رییسه فدراسیون بخواهد درباره ۲ شکست اخیر تیم ملی تشکیل جلسه دهد معلوم نیست و به طور معمول نشست‌ها از سوی دبیر کل هماهنگ می‌شود.

نظر شما