شناسهٔ خبر: 36453016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در حاشیه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر تیر و کمان:

پاکزاد: امسال شاهد لیگی پویاتر و حرفه‌ای‌تر نسبت به دوره‌های قبل بودیم

90047

دبیر فدراسیون تیر و کمان درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر تیر و کمان گفت: امسال مسابقات در شرایط بسیار خوبی نسبت به دوره‌های قبل برگزار شد و ملی‌پوشان استقبال بسیار خوبی از نهمین دوره لیگ برتر خارج از سالن تیرو کمان انجام داده بودند.

صاحب‌خبر -

بهزاد پاکزاد در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر تیر و کمان که امروز در سایت تیر و کمان برگزار شد افزود: نهمین دوره لیگ برتر تیر و کمان که امروز هفته پایانی آن با مشارکت ۳۲ تیم در سایت تیر و کمان در حال برگزاری است از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره قبل راضی کننده بود و تیم‌ها چه در بخش زنان و چه مردان استقبال خوبی از لیگ برتر تیر و کمان انجام داده بودند.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی نهمین دوره لیگ برتر تیر و کمان افزود: در این دوره از مسابقات به دلیل این که در هر هفته برگزاری پخش تلویزیونی داشتیم  حمایت اسپانسرها نسبت به دوره قبل از لیگ برتر تیر و کمان بهتر شده است و من امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در سال آینده نیز شاهد استقبال خوب تیم‌ها از لیگ خارج از سالن تیر و کمان باشیم.

پاکزاد اضافه کرد: هر چقدر حمایت اسپانسرها از لیگ برتر تیر و کمان بهتر باشد سبب می‌شود تا قراردادهای خوبی در لیگ بسته شود و کمانداران با علاقه بیشتری  در لیگ برتر تیر و کمان حضور پیدا کنند امسال در لیگ برتر تیر و کمان حتی شاهد حضور تمامی ملی پوشان نوجوان بودیم که این سبب شده بود تا سطح کیفی مسابقات بالا برود.

دبیر فدراسیون درباره مشکلات نهمین دوره لیگ برتر تیر و کمان گفت: از نظر امکانات و زیر ساخت‌ها مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم در سال آینده این مشکلات مرتفع شود. تا بتوانیم لیگی پویاتری را برپا کنیم. هر چقدر بتوانیم پوشش رسانه‌ای و تصویری از لیگ برتر تیر و کمان داشته باشیم بدون شک می‌توانیم به سمت حرفه‌ای شدن پیش برویم و علاقمندان بیشتری را به سمت تیر و کمان سوق دهیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت خوابگاه تیر و کمان گفت: خوابگاه کمانداران در سایت تیر و کمان در حال ساخت است و من امیدوارم تا ظرف شش ماه آینده همین طور که شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی قول داده است بتواند این خوابگاه را آماده و در اختیار کمانداران قرار داده تا بتوانیم دیگر مشکلی برای خوابگاه کمانداران به ویژه بانوان در آینده نداشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما