شناسهٔ خبر: 36450374 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قیمت روز خودرو‌های داخلی موجود در بازار

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو ۲۳ آبان؛ پراید دوباره گران شد!

پراید امروز بعدوباره گران شد. قیمت روز پراید در حال حاضر ۴۸ تومان است و پراید هاچ‌بک با قیمت ۵۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. اغلب دیگر خودرو‌های سایپا امروز با کمی افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. محصولات ایران خودرو هم عموما با روند کاهشی همراه هستند، هرچند بعضی محصولات این شرکت همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -
فرارو- پراید امروز بعدوباره گران شد. قیمت روز پراید در حال حاضر ۴۸ تومان است و پراید هاچ‌بک با قیمت ۵۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. اغلب دیگر خودرو‌های سایپا امروز با کمی افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. محصولات ایران خودرو هم عموما با روند کاهشی همراه هستند، هرچند بعضی محصولات این شرکت همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کنند.


قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸

خودرو‌های سایپا دوباره به مدار گرانی بازگشتند. امروز شاهد افزایش قیمت در برخی محصولات این شرکت هستیم. طوری که سایپا ۱۳۱ امروز در حد ۶۰۰ هزار تومان گران شد و به ۴۸ میلیون تومان رسیده است. پراید وانت سایپا ۱۵۱ امروز بیشترین کاهش را در بین محصولات سایپا به نام خود ثبت کرد، قیمت این محصول امروز با ۳۰۰ هزار تومان کاهش به ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. با این وجود پراید هاچ بک بدون تغییر سر جایش باقی مانده و در بازار با همان قیمت روز گذشته یعنی ۵۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت ساینا کمی افزایش یافت، قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۲ میلیون تومان است. کوییک دنده‌ای هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.
 
قیمت روز محصولات سایپا امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۴۷,۴۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۷,۸۰۰,۰۰۰
۴۸,۱۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۵,۷۰۰,۰۰۰
۵۵,۴۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۰,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۷۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۶۸,۳۰۰,۰۰۰
۶۸,۴۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰


قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز اغلب با افزایش قیمت به استقبال بازار آمده‌اند، هرچند قیمت بعضی محصولات امروز کاهش یافتند. سمند LX در بازار امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود، اما سمند EF ۷ سر جای خود ماند و روی نرخ ۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ایستاده است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز روند افزایش قیمت در پیش گرفته و حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شد.. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX در حال حاضر حدود ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز در بازار تغییری نداشت و  ۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. پژو ۴۰۵ SLX، اما امروز با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده و تا ۸۹ میلیون تومان پایین آمده است.

پژو پارس امروز با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت از مرز ۱۰۰ میلیون پایین آمد. رانا هم روی نرخ ۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متوقف شده که همان قیمت روز گذشته را نشان می‌دهد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با همان قیمت روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حال حاضر ۸۶ میلیون تومان است و تفاوتی نسبت به دیروز ندارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم  امروز تغییری نداشت و  ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.  


قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۷,۸۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۰,۷۰۰,۰۰۰
۸۰,۶۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۴,۶۰۰,۰۰۰
۹۴,۶۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۶,۷۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۸۱,۸۰۰,۰۰۰
۸۱,۸۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۹,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۰۳,۹۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۹۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۰۲,۶۰۰,۰۰۰
۱۰۲,۶۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۴,۹۰۰,۰۰۰
۸۴,۹۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۸۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۷۱,۳۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۶۶,۸۰۰,۰۰۰
۱۶۷,۲۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰


قیمت محصولات کرمان موتور امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. این افزایش قیمت در مورد جک J. ۴ حدود یک میلیون تومان بود و قیمت این محصول به ۱۴۱ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که کرمان موتور قیمت این محصول را در طرح‌های فروش حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر از بازار در نظر می‌گیرد. جک S. ۳ در بازار امروز یک میلیون تومان گران شده و حدود ۱۹۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت کارخانه برای این محصول ۱۹ میلیون گران‌تر و ۲۱۰ میلیون تومان است. جک S. ۵ هم امروز در بازار با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. با این حال قیمت بازار و کارخانه برای این محصول همچنان حدود ۲۰ میلیون تومان اختلاف دارد.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۲۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰


قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز هم مثل روز‌های گذشته سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. قیمت روز MVM X۳۳ در بازار حدود ۲۱۷ میلیون تومان قیمت دارد و تقریبا ۱۹ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. به طور کلی مدیران خودرو قیمت محصولاتش را بالاتر از بازار در نظر می‌گیرد و این مورد محدود به MVM X۳۳ نیست. برای مثال MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار همچنان ۱۵۱ میلیون تومان است و حدود ۱۰ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. MVM X۲۲ اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد و روی ۱۸۰ میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول را حدود ۱۵ میلیون تومان گران‌تر و حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. در آخر MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار همچنان ۱۲۸ میلیون تومان است و حدود ۱۲ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز چهارشنبه ۲۲آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

نظر شما