شناسهٔ خبر: 36449477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دیدار رئیس سازمان تبلیغات کشور با خانواده معزز شهدای شهر مهران/ اجرای طرح تقدیر «خانه به خانه» از مردم مهران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر به شهرستان مرزی مهران در حاشیه توزیع هدایای معنوی مقام معظم رهبری به مردم این شهرستان، با خانواده معزز چندین تن از شهدای این شهر دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« حجت‌الاسلام محمد قمی»  در بدو  ورود به شهرستان مرزی مهران با خانواده شهیدان «علی‌اکبر کرمی» و  «رحیمی» دیدار و گفت و گو کرد.

 

وی با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هست سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: مردم مهران در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر تجاوز رژیم بعثی ایستادگی کردند و مردم استان ایلام بیش از سهع هزار شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، مهران به عنوان یکی از کانون های اصلی تردد زوار اربعین حسینی به شمار می رود و مردم این شهرستان هر ساله از زوار اربعین به خوبی میزبانی و استقبال می کنند.

 

حجت‌الاسلام قمی همچنین با حضور در بین بازاریان و کسبه شهر مهران با آنها  دیدار و  گفت و گو کرد که در این دیدار، وی از زحمات مردم مهران برای میزبانی در ایام اربعین تقدیر و تشکر کرد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به شهرستان مرزی مهران، امروز در جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم (ص) که در امامزاده سید حسن(ع) مهران برگزار می شود، شرکت  خواهد کرد.

 

گفتنی است، طرح تقدیر خانه به خانه از مردم مهران به خاطر حماسه بزرگ اربعین امسال طی دو روز درحال انجام است که در این طرح، لوح تقدیر حجت الاسلام قمی به نمایندگی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) و قطعه ای از فرش متبرک حرم امام رضا (ع) به صورت خانه به خانه، تقدیم مردم‌ مهران شد.

 

 در این اقدام معنوی، ۱۲۰ روحانی، در قالب ۴۰ گروه، هدایای معنوی را به ۵۰۲۰ خانوار مهرانی اهدا  می کنند.
 

نظر شما