شناسهٔ خبر: 36449122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات کشور:

تکمیل زیرساخت های مرز مهران برای اربعین سال آینده ضروری است

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه تلاش های مردم ایلام و مهران برای خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) جای تقدیر دارد، گفت: زیرساخت های این استان و مرز مهران برای اربعین سال آینده باید تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از  مهران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در مهران، اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از زحمات و خدمات مردم مهران در ایام اربعین تقدیر شود.

 

حجت الاسلام»«محمد قمی»  با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم مهران توسط روحانیون اعزامی، گفت:  این حرکت توسط جمعی از طلاب سازمان تبلیغات با حضور در درب منازل بیش از ۵ هزار نفر از مردم شهر مهران با اهدای لوح و هدیه معنوی انجام شده است.

 

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده خبر داد و  تصریح کرد: این سازمان از هیچ کمکی برای رونق مرز مهران در اربعین حسینی سال آینده دریغ نخواهد کرد.

 

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی، قدردان مردم مهران هستند و در این راستا سازمان تبلیغات نیز برای اربعین سال آینده برنامه ویژه برای این شهر مرزی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام قمی گفت: با توجه به اینکه سال های آینده قطعا تردد زوار در این مرز بیشتر خواهد شد، نیاز است توجه ویژه ای به این مرز در بخش زیرساخت ها و امکانات شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آینده ای روشن و پر رونق در انتظار مرز مهران خواهد بود و سازمان تبلیغات نیز تلاش خواهد کرد با  تمام توان و ظرفیت هایی که دارد در زمینه های مختلف فرهنگی و مذهبی در مرز مهران خدمات رسانی کند.

 

گفتنی است، شامگاه امروز ۲۳ آبان ماه جشن بزرگ میلاد حضرت پیامبر اکرم(ص) در امامزاده سید حسن(ع) شهر مرزی مهران با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

نظر شما