شناسهٔ خبر: 36448969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در اربعین قابل تقدیر است

ایلام ـ امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در ایام اربعین قابل تقدیر است، گفت: نیاز است تمامی مسئولان ملی به مرز مهران در ایام اربعین توجه ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله‌ نور کریمی‌تبار صبح روز پنجشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اربعین توفیق بزرگی را نصیب مردم استان ایلام و بخصوص شهر مهران برای خدمات‌رسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه اربعین یک حرکت فرهنگی و در راستای نهضت امام حسین (ع) است، گفت: نیاز است مسئولان ملی و دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به مرز مهران که بیشترین تردد زوار را دارد، داشته باشند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: هرچند دشمنان تلاش می‌کنند اربعین و این حرکت عظیم را در سکوت خبری فرو ببرند، اما این تلاش راه به جایی نبرده و هر سال بر میزان تردد زوار افزوده می‌شود.

کریمی‌تبار با اشاره به اینکه امسال اقدامات قابل توجهی از سازمان تبلیغات اسلامی در مرز مهران انجام شد، افزود: حرکت اخیر سازمان تبلیغات اسلامی در تقدیر از مردم مهران برای میزبانی از زوار اربعین نیز یک حرکت قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: هرچند تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی در مرز مهران انجام شده، اما نیاز است که بیش از گذشته به این مرز توجه شود.

وی خواستار توجه بیشتر به تعداد کمی و کیفی روحانیون و مناطق روستایی و دورافتاده استان شد.

نظر شما