شناسهٔ خبر: 36447145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد

عزم جدی سازمان تبلیغات برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در مهران

ایلام - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات برای رونق اربعین و توسعه زیرساخت های فرهنگی در مهران عزم جدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی صبح امروز پنحشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با تقدیر از مردم ایلام و مهران برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، گفت: میزبانی و خدمات رسانی به زوار امام حسین افتخار بزرگی است که نصیب مردم این استان شده است.

وی عنوان کرد: اربعین یک اتفاق بزرگ تاریخی و تمدنی است و اینکه مردم این استان میزبان خیل عظیم جمعیت زوار اربعین هستند، توفیق بزرگی است که نصیب مردم این استان شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات برای سال آینده یک اداره ویژه برای اربعین در مهران ایجاد خواهد کرد، گفت: مسئولان دولتی نسبت به حقیقت و باطن اربعین اهتمام داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم ایران قدردان مردم ایلام و مهران هستند و سازمان تبلیغات نیز طی دو روز گذشته به پاس زحمات از مردم مهران، با اهدای لوح و هدیه معنوی از پنج هزار خانواده مهران تقدیر کردند.

وی گفت: سازمان تبلیغات برای رونق اربعین و توسعه زیرساخت های فرهنگی در مهران عزم جدی دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان همچنین در بحث رسانه ای و انعکاس میزبانی مردم مهران نیز بیشتر از گذشته تلاش خواهد کرد.

نظر شما