شناسهٔ خبر: 36445898 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آخرین تحولات سرزمینهای اشغالی

ادامه موشکباران فلسطین اشغالی

حملات موشکی گروه های مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین, شامل شلیک 78 موشک در آنِ واحد بوده است

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند حملات موشکی گروه های مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین, شامل شلیک 78 موشک در آنِ واحد بوده است.

افزایش شمار شهدا غزه به 34 نفر
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: با خارج کردن پیکر دو شهید دیگر از زیر آوار ساختمانی که در حمله هوایی شب گذشته اسرائیل به دیرالبلح در مرکز نوار غزه تخریب شده بود، شمار شهدای فلسطینی از روز سه شنبه به ۳۴ نفر افزایش یافت.
تاکنون پیکر‌های ۸ شهید از جمله چند کودک از زیر آوار این ساختمان خارج شده است.
موشکباران فلسطین اشغالی
<div id="video-display-embed-code_4169731"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2571652/4169731?width=350&height=250"></script></div>
شبکه تلویزیوین الحدث (وابسته به عربستان سعودی ) در خبری فوری تصاویری از حملات موشکی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به شهر‌هایی در مرکز و جنوب فلسطین اشغالی و واکنش سامانه دفاع هوایی "اسرائیل" به این حملات پخش کرد.
<div id="video-display-embed-code_4169766"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2571652/4169766?width=350&height=250"></script></div>
 
رژیم صهیونیستی تسلیم شروط مقاومت شد
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی با تسلیم شدن در برابر شروط مورد نظر مقاومت فلسطین، آتش بس را پذیرفت.
مصعب البریم گفت: توقف سیاست ترور‌ها و حمایت از ملت فلسطین در راهپیمایی‌های بازگشت، از جمله این شروط است و قرار شد تدابیر شکستن محاصره نوار غزه در عمل آغاز شود.
وی درباره پایان نبرد ”فریاد سپیده دم“، بر اساس توافق بین اسرائیل و جهاد اسلامی با میانجی گری مصر برای آتش بس، گفت: به همه اهالی صبور و پایدار نوار غزه درود می‌فرستیم. همچنین به مبارزان مقاومت که از ملت خود دفاع کردند هم درود می‌فرستیم. گردان‌های قدس به همراه گروه‌های فلسطینی و به نیابت از ملت خود و با اجماع گروه‌های مقاومت، هدایت این نبرد را برعهده داشت.
 
<div id="video-display-embed-code_4170103"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2571652/4170103?width=350&height=250"></script></div>
این مبارزان توانستند اعتبار نتانیاهو را زیر سؤال ببرند و مانع از آن شوند که او بتواند به جنایت ترور بهاء ابوالعطا (یکی از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) ابراز افتخار کند. نتانیاهو نتوانست به طرفدارانش بگوید که مقاومت چه بر سر او آوردند و چگونه اراده ملت فلسطین را در پاسخ به این جنایت، عملی کردند. مقاومت در صحنه میدانی حرف خود را زد و پیام‌های بسیار مهم میدانی و سیاسی ارسال کرد. نبرد ”فریاد سپیده دم“ که جهاد اسلامی فرماندهی آن را برعهده داشت، توانست به موفقیت آتش بس دست پیدا کند. همانطور که پیش از این به ملت فلسطین وعده داده بودیم، مقاومت فلسطین فصل الخطاب را از زبان دبیرکل جهاد اسلامی بیان کرد.
 

نظر شما