شناسهٔ خبر: 36445827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سپاه؛ پاسدار انقلاب اسلامی است

نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است و در همه کشورها رهبر و قوای مسلح برای حفظ کشور  کار می‌کنند اما رهبری انقلاب اسلامی متمایز از همه کشورها است بنابراین همین نام و عنوان اهمیت و سختی کار رهبری معظم و پاسداری را مشخص می‌کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامیداشت هفته مبارک بسیج، اظهار کرد: باید خودتان برای حفاظت و حمایت از کیان انقلاب اسلامی همیشه آماده داشته باشید چراکه اگر صرفا انقلاب ما در داخل کشور محصور و شما وظیفه‌تان محدود به داخل باشد، دیگر دشمنان دشمنی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم دنیا است و نمی‌توان جلوی صدور فرهنگ انقلاب را گرفت، تصریح کرد: وقتی درس آزادی، تمرین و تجربه آزادی در کشور پیاده شد یقینا همه ملت‌های خواهان آزادی از آن الگو می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن از دست انقلاب اسلامی ناراحت و خشمگین است، خاطرنشان کرد: براساس ملاک‌های قرآنی، یکی از ملاک‌های ارزیابی جمع، گروه، لشکر و یا حتی یک فرد این است که چقدر دشمن از آن ناراحت است و چقدر فکر و کارکرد آن دشمن را به خشم وادار می‌کند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح (لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ ۗ) گفت: ‌به فرموده امام راحل (ره) که هر وقت دشمن از ما تعریف کند باید در خود شک کنیم.

وی افزود: دیپلماسی، سیاست، جهاد و مدیریت ما باید دشمن را خشمگین کند و نباید دنبال تعریف و لبخند دشمن باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه انصافا دشمنان از سپاه به‌شدت ناراحت وخشمگین است و همین امر ما را امیدوار می‌کند، ادامه داد:‌ سپاه باید همین راه را در پیش بگیرد و در همه امورات کارآمدی خود را نشان داد.

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: سپاه در در جنگ تحمیلی، تامین امنیت و توان دفاعی کشور، درحوزه اقتصاد با ساخت  بزرگترین صنایع و فناوری‌ها که شرکت‌های دیگر به زمین گذاشت، توانسته است آن‌ها را به ثمر برساند.

به گفته محمدی لائینی بخش لشکری کشوردر حال رشد و پیشرفت است که باید بخش کشوری هم این گونه باشد که با مدیریت جهادی و مدیریت استشهادی با اتکا به درون و ولایت مداری این پیشرفت حاصل می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به فرموده امام صادق (ع) که گفته بودند اگر من هم یار و سرباز داشتم قیام می‌کردم، یادآور شد:‌ اگر شما جدا از ولایت  باشید هیچ کدام کاری از پیش نمی‌توانید ببرید، الحمدالله سپاه در تاریخ حیات خود نشان داده ولایت‌مدار و ولایت پذیربوده و با مدیریت جهادی و استشهادی پاسدار انقلاب اسلامی است.

سپاه به‌عنوان بازوان ولی فقیه در مازندران است

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبراعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، با یادآوری دیدار فرماندهان سپاه با فرماندهی معظم کل قوا گفت: سپاه انقلاب اسلامی در چهل سال دوم انقلاب پیگیر ۸ فرمان ابلاغ شده معظم له به سپاه است.

وی افزود: حفظ آماده به کار بودن در مواجه با حوادث بزرگ، داشتن نگاه فرامرزی بسیج، ارزیابی واقعی در برابر دشمن، هم‌افزایی و همکاری با همه اجزای تشکیل دهنده نظام اسلامی، مردمی بودن، مردم دوستی و مردم پذیری، اجتناب از فخر فروشی و اشرافی‌گری که خلاف رفتار مردمی است و سرلوحه قرار دادن کار جهادی در همه امورات از دستورات رهبر معظم انقلاب به سپاه بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: سپاه به‌عنوان بازوان ولی فقیه در خدمت نماینده ولی فقیه در استان است و آنچه که بایسته و شایسته بوده را به‌عنوان سرباز حضرت آقا برای نماینده ولی فقیه انجام می‌دهد.

سردار بابایی با اشاره به موضوع جوان، جبهه جوانان و حمایت جریان انقلابی‌گری تصریح کرد:‌ حمایت از جریان انقلابی برجسته شده است و با توجه به اینکه وظیفه سپاه انقلابی و انقلابی‌گری می‌باشد بنابراین با شناختی که از نماینده ولی فقیه داریم درهمه مسائل از شفافیت خوبی برخوردار بوده و در مسیر انقلاب و در خط مقتدا مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه اعضای ستادی سپاه کربلا به‌عنوان نمایندگان خانواده بزرگ سپاه در استان ولایت‌مدار و شهید پرور با نماینده ولی فقیه بیعت می‌کنند، تاکید کرد: امیدواریم در عرصه‌های مختلف انقلاب منسجم و خوب پیش برویم.

انتهای پیام

نظر شما