شناسهٔ خبر: 36445251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

از استخدام بادیگارد تا ترک خانه و زندگی در هتل؛ امنیت بازیکنان ناپولی توسط هواداران افراطی به خطر افتاده است

محمد رضایی

بحران در ناپل، ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نتایج ضعیف ناپولی در هفته های اخیر موجب نارضایتی هواداران این تیم شده است. هواداران خشمگین ناپولی از راه های مختلف نارضایتی خود از وضعیت پارتنوپی را ابراز می کنند و در این میان برخی از هواداران افراطی، مشکلاتی برای بازیکنان ناپولی ایجاد کرده اند.

به نقل از Il Mattino منبع محلی شهر ناپل، بازیکنان ناپولی در وضعیت خوبی به سر نمی برند و نسبت به ادامه فعالیت در این تیم دلسرد شده اند. اخیرا گزارش هایی مبنی بر حمله برخی از هواداران ناپولی به خانواده آلان، زیلینسکی و اینسینیه مطرح شد، هرچند آنها این موضوع را تکذیب کردند. با این حال گزارش شده است که بازیکنان ناپولی نسبت به امنیت خود و خانواده‌شان در شهر ناپل تردید دارند و از راه های مختلف قصد دارند از حملات احتمالی هواداران پیشگیری کنند. 13 بازیکن ناپولی فعلا در تیم های ملی به سر می برند و اکثر آنها ترجیح داده اند که همراه با خانواده خود به طور مقطعی از ناپل خارج شوند. این درحالی است که در شرایط عادی، بازیکنان بدون اعضای خانواده‌شان به بازی های ملی می روند. برخی دیگر از جمله کالیدو کولیبالی برای حفاظت از خود و خانواده به طور تمام وقت بادیگارد استخدام کرده اند. همچنین گفته می شود خانواده تعدادی از بازیکنان، خانه های خود در ناپل را ترک کرده اند و فعلا در هتل اقامت دارند.

در این شرایط اورلیو دی لورنتیس در ایالات متحده آمریکا به سر می برد و فعلا مشغول تجارت است. گفته می شود پس از بازی های ملی، دی لورنتیس قصد دارد از حق قانونی خود استفاده کند و با وکلای باشگاه در ارتباط است تا در صورت ادامه روند نتایج ضعیف تیم، 25% از دستمزد قرارداد بازیکنان را کسر کند. همچنین برخی از منابع از پیشنهاد 560 میلیون یورویی گروهی قطری برای خرید باشگاه ناپولی خبر می دهند. اگرچه گفته می شود دی لورنتیس از حضور در ناپل دلسرد شده است اما او این پیشنهاد را رد کرده و برای فروش باشگاه خواهان 900 میلیون یورو شده است. دی لورنتیس در سال 2004، باشگاه ورشکسته ناپولی را در ازای فقط 16.5 میلیون یورو خریده بود. البته در صورت فروش ناپولی، حضور دی لورنتیس در فوتبال ادامه خواهد داشت چراکه او مالکیت باشگاه باری را در اختیار دارد و می خواهد در فرآیندی مشابه با ناپولی، این باشگاه را از دسته های پایین تر به سری آ بیاورد.

این منبع شهر ناپل در نهایت مدعی شد بسیاری از بازیکنان مطرح ناپولی قصد ندارند قرارداد خود را تمدید کنند و به ترک باشگاه در پایان فصل فکر می کنند.

نظر شما