شناسهٔ خبر: 36445155 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زخمی شدن دو صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به جنوب تل آویو

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، شبکه تلویزیونی العالم به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, تل آویو و شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به قدس اشغالی را با مجموعه ای از موشک های "بُراق" هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی المسیره نيز به نقل از منابع عبری اعلام کرد در حمله موشکی گروه های مقاومت فلسطین به منطقه "غان یفنی" در جنوب تل آویو دو صهیونیست زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الحدث نيز گزارش داد گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, مسئولیت حمله موشکی به شهرهای تل آیو, قدس اشغالی, الخضیره, اسدود, عسقلان و نتیفوت را به عهده گرفت و اعلام کرد این حملات, پاسخ به ترور ابوالعطاء و همسر او است.

ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتری خود حملات موشکی گردان های قدس به شهرهایی در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی را تأیید کرد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حملات جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
 
شهادت شش نفر از جمله سه کودک در دیرالبلح
شبکه تلویزیونی المنار از ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. در حمله این رژیم به یک منزل مسکونی در دیرالبلح شش نفر از جمله سه کودک به شهادت رسیدند. در این حمله دوازده نفر هم زخمی شدند.
 
شلیک همزمان 78 موشک مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین
به گزراش شبکه تلویزیونی المنار, رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند حملات موشکی اخیر گروه های مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین, شامل شلیک 78 موشک در آنِ واحد بوده است.

نظر شما