شناسهٔ خبر: 36445057 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

بهترین پاسخ به تجاوز اسرائیل تحکیم وحدت عربی و اسلامی است

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان جنایت اسرائیل را در ترور "ابو العطا" فرمانده مقاومت و بی گناهان فلسطین و سوریه محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به شدت جنایت اسرائیل را در ترور "ابو العطا" فرمانده مقاومت و بی گناهان فلسطین و سوریه محکوم کرد.

وی پیامد های این اقدام تجاوزگارانه را متوجه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم برای ویرانی منطقه و فتنه انگیزی و ایجاد ناآرامی در جهت برنامه های شیطانی خود تلاش می کند.

رئیس مجلس اعلای شیعی تصریح کرد: بهترین پاسخ به تجاوز دشمن صهیونیستی، تحکیم وحدت عربی و اسلامی، مقاومت در برابر پروژه صهیونیستی و توطئه های آن و تنها نگذاشتن ملت فلسطین است.

وی حمایت از مسئله فلسطین را وظیفه اخلاقی و انسانی دانست و بر ایستادگی در برابر تجاوز و توطئه های اسرائیل و حمایت از محور مقاومت تاکید کرد.

آیت الله قبلان این مصیبت را به ملت فلسطین و فرماندهان جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست آنان را مورد رحمت خود قرار داده و فلسطین را لوث اشغالگران اسرائیلی آزاد سازد.

نظر شما