شناسهٔ خبر: 36445044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آچربی: ایموبیله با ادامه روند درخشان خود، شایسته کسب توپ طلا خواهد بود

محمد رضایی

مدافع بیانکوچلستی، هم تیمی آماده خود را در سطح فتح توپ طلا می بیند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2020، ایتالیا در بوسنی به میدان می رود. فرانچسکو آچربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد. آچربی معتقد است درخشش چیرو ایموبیله مقطعی نیست و او با ادامه این روند شایسته کسب توپ طلا خواهد بود. ایموبیله در 15 بازی برای لاتزیو در همه رقابت های این فصل موفق به ثبت 16 گل و 5 پاس گل شده است و از نظر مجموع گل و پاس گل، بهترین عملکرد را در بین همه بازیکنان شاغل در 5 لیگ معتبر اروپایی دارد.

به نقل از Football-Italia؛ آچربی گفت:

پس از ترک ساسولو، فکر نمی کردم جایگاهی دائمی در لاتزیو و تیم ملی ایتالیا پیدا کنم. همیشه سعی کردم با تمام وجود تلاش کنم و به پیشرفت خود ادامه بدهم تا مربی دلیلی برای نادیده گرفتن من نداشته باشد. کیه لینی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و هر موقع که مانچینی به من فرصت داد، سعی کردم بهترین عملکردم را ارائه کنم.

ایموبیله دوست من و مهاجم فوق العاده ای است. همه باید از او حمایت کنیم. امیدوارم گل های زیادی به ثمر برساند. سال گذشته، کمتر گل زد اما بازهم ارزش هایش را ثابت کرد. ایموبیله اگر به همین شکل به درخشش ادامه بدهد، شایسته کسب توپ طلا خواهد بود. او واقعا شایسته موفقیت های فراوان است. 

لاتزیو با شایستگی در رتبه سوم سری آ قرار دارد و هدفمان رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا است. در لیگ به ثبات خوبی رسیده بودیم و افسوس می خوریم که فیفا دی فرا رسید. عملکرد لاتزیو در لیگ اروپا کمی ماه فوق العاده ما را تلخ کرد.

بازی ایتالیا در زمین بوسنی؟ ادین ژکو مهاجم خطرناکی است و همیشه مشکلات زیادی برای مدافعان حریف ایجاد می کند. از نظر کیفیت، ژکو برای من یکی از بهترین مهاجمان جهان است اما بوسنی در او خلاصه نمی شود. آنها پیانیچ را هم دارند. بوسنی قطعا برای برد به زمین می آید اما ما هم به دنبال کسب پیروزی هستیم.

نظر شما