شناسهٔ خبر: 36444697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خرید بیمارستان در دستور کار فدراسیون پزشکی - ورزشی

فدراسیون پزشکی - ورزشی در نظر دارد برای کمک به ورزشکاران یک بیمارستان بخرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون پزشکی- ورزشی از سال پیش تصمیم گرفت تا کلینیک پزشکی را در ضلع شرقی استادیوم آزادی احداث کند و حتی اعلام شد زمین هم برای احداث این کلینیک مجهز تخصصی ورزشی خریداری شده اما این اتفاق نیفتاد. هزینه این کلینیک تخصصی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود و قرار بود ظرف ۲ سال به بهره برداری برسد.

فدراسیون پزشکی ورزشی در ابتدا تصمیم داشت این کلینیک را احداث کند اما با توجه اینکه این زمین برای دولت بود و سند کامل به نام دولت می شد، فدراسیون از تصمیم خود منصرف شد.

از طرفی شرایط اقتصادی کشور باعث شد تا با بالا رفتن مصالح امکان ساخت کلینیک فراهم نشود، به همین دلیل فدراسیون پزشکی - ورزشی برنامه دیگری را برای کار در نظر گرفت که آن خرید بیمارستان بود.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت وگو با فارس در این باره گفت: به دنبال این هستیم که یک بیمارستان بخریم. تا هفته پیش هم دنبال این موضوع بودیم. با توجه به مبلغی که داریم، به دنبال این هستیم تا از بانک تسهیلات بگیریم که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی درباره اینکه برنامه شما برای خرید بیمارستان چه خواهد شد، عنوان کرد: اگر من یا هر شخص دیگری رئیس فدراسیون شد، باید اولویت برنامه اش همین کار باشد. ما حداقل به یک بیمارستان مجهز نیاز داریم. ۱۵۰ میلیارد تومان برای خرید بیمارستان نیاز است.

با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک به نظر می‌رسد خرید بیمارستان بهترین فرصت است تا ورزشکاران بتوانند از امکانات مجهز استفاده کنند. در حالی که رئیس فدراسیون به دنبال تامین منابع برای خرید این بیمارستان است، دوره 4 ساله وی 6 آبان ماه به پایان رسید و تا مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون در بلاتکلیفی به سر خواهد برد.

قطعا اختصاص یک بیمارستان مجهز ورزشی در فاصله نزدیکی که به بازی‌های المپیک 2020 مانده کمک زیادی به ورزشکاران خواهد کرد اما یکی از مشکلاتی که در این بین وجود دارد مربوط به پایان دوره نوروزی است. باید دید وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای این فدراسیون دارد؟

انتهای پیام/س

نظر شما